Потребуєте допомоги?Зв’яжіться з нами

Конкурс на постачання канцелярських, санітарно-гігієнічних та господарських товарів на 2019 рік

17.01.2019

УВАГА! Переможець тендеру –  ФОП Бобер О. В.

ЗАПРОШЕННЯ ДО УЧАСТІ У ТЕНДЕРІ: № ITB 2019 – 07

НА УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ НА ЗАКУПІВЛЮ

канцелярських, санітарно-гігієнічних та господарських товарів для  «Благодійного фонду «Право на захист»

ДАТА І ЧАС ЗАКІНЧЕННЯ ПРИЙНЯТТЯ ПРОПОЗИЦІЙ:

29 січня 2019 – 23:59 год. за східноєвропейським часом

 Благодійна організація «БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «Право на Захист» пропонує Вам взяти участь у конкурсному відборі постачальника канцелярських, санітарно-гігієнічних та господарських товарів на 2019 р.

Перелік необхідних товарів та прогнозований обсяг по найбільш вживаним позиціям зазначений в Додатку В.

Регіони доставки: Київ, Дніпро, Чернігів, Львів, Луцьк, Запоріжжя, Кривий Ріг, Харків, Сєвєродонецьк (Луганська обл.), Слов’янськ, Маріуполь, Курахове, Бахмут (Донецька обл.).

 

Частота розміщення замовлень на поставку: по Києву – 2 рази на місяць, по інших містах – 1 раз на місяць.

Строк дії договору – до 31 грудня 2019 рік.

 Оплата товарів – виключно за безготівковим розрахунком.

 Зазначені нижче додатки є невід’ємною частиною цього Запрошення до участі у тендері:

  • Додаток А: (технічна пропозиція);
  • Додаток В: (фінансова пропозиція);

У пропозиції просимо надати наступну інформацію:

  1. Інформацію про Вашу компанію, досвід роботи на ринку, відгуки клієнтів.
  2. Ціни на товари з переліку у Додатку А з урахуванням ПДВ та будь-яких інших податків, зборів, нарахувань, доставки, тощо.
  3. Умови зміни цін, якщо постачальник передбачає таку можливість.
  4. Розмір знижки на товари та/або товарні групи постачальника, які не внесені до Додатку А.
  5. Режим оплати (передоплата, оплата по факту поставки).
  6. Процедуру та умови доставки в регіони.
  7. Порядок та терміни врегулювання рекламацій (пересортиця, недовезення і т.д.).

Пропозиції приймаються до 23.59 29 січня 2019 року виключно за електронною поштою tender@r2p.org.ua

ВАЖЛИВО: Фінансову пропозицію (Додаток В) та технічну пропозицію (Додаток A) необхідно надіслати двома окремими електронними листами.

Тобто:  перший лист (підписаний – Фінансова пропозиція), що включає в себе Додаток В;

              другий лист (підписаний – Технічна пропозиція), що включає в себе Додаток А.

Ваша технічна пропозиція повинна бути чіткою відповіддю на запитання в Додатку А.

В разі, якщо виникли будь-які невідповідності, вони повинні бути зазначені окремим пунктом.

Ваша фінансова пропозиція повинна подаватися згідно з Формою фінансової пропозиції (Додаток В).

БФ «ПРАВО НА ЗАХИСТ» не наполягає на тому, щоб фінансову пропозицію надавали лише платники ПДВ. Підприємці, що не є платниками ПДВ, можуть також надсилати свої пропозиції. У будь-якому випадку, вартість товарів у фінансовій пропозиції має включати всі податки та бути остаточними.

Просимо зберігати чинність своєї пропозиції протягом 30 днів, починаючи з дати закінчення прийняття тендерних пропозицій.

Найбільш оптимальна за ціною пропозиція, яка буде відповідати Технічної специфікації, буде рекомендована для укладення Договору.

Ваша пропозиція буде розглянута протягом п’яти робочих днів. Результати тендеру буде повідомлено переможцю, а також розміщено інформацію на сайті Фонду.

У разі виникнення запитань, Ви можете звертатися до Ірини Куліковської за телефоном (044) 337-17-62 або електронною поштою i.kulikovska@r2p.in.ua

Дякуємо за співробітництво.

З повагою,

Президент Олександр Галкін

Comments are closed.

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial