Молодший юрист/Оператор гарячої лінії

БФ «Право на захист» (Фонд) - всеукраїнський благодійний фонд, що діє в партнерстві з HIAS, БФ «Право на захист» є благодійною організацією, що зосереджує діяльність на наданні допомоги внутрішньо переміщеним особам, особам, які потребують міжнародного захисту, особам без громадянства, особам з підвищеним ризиком безгромадянства та особам без документів. Фонд є виконавчим партнером УВКБ ООН і здійснює програми надання прямої правової допомоги по всій Україні, сприяє змінам в національній правовій базі, приведенню її у відповідність до міжнародних стандартів в галузі прав людини.

Молодший юрист/ оператор гарячої лінії працюватиме під координацією керівників напрямків юридичної допомоги та захисту ВПО для забезпечення роботи гарячої лінії у м. Слов'янськ, Донецької області для надання юридичних консультацій та переадресацію клієнтів до місцевих команд для подальшої допомоги. Посада діятиме в рамках проекту «Адвокація і стратегічні судові справи в інтересах переселенців та осіб, які постраждали від конфлікту», що здійснюється за фінансової підтримки European Commission Humanitarian Aid Office (ECHO) через лідера проекту Norwegian Refugee Council (NRC).

  • Надавати кваліфіковані телефонні консультації;
  • Надавати достовірну інформацією клієнтам гарячої лінії відповідно до її цілей та задач, в тому числі юридичного характеру, відповідно до інструкцій;
  • Документувати інформацію про дзвінки та клієнтів у відповідній базі
  • Переадресовувати клієнтів до послуг чи інформації, якої вони можуть потребувати;
  • Готувати місячні звіти про діяльність гарячих ліній;
  • Надавати рекомендації для покращення послуг;
  • Вирішувати ситуації, які виникають в ході консультування чи по ходу роботи гарячої лінії;
  • Оновлювати інформацію, яка може слугувати ресурсом для роботи ліній.
  • Юридична або інша відповідна освіта;
  • Досвід консультування з правових, соціальних або інших відповідних питань;
  • Досвід телефонного консультування є перевагою;
  • Вільне володіння українською та російською мовами;
  • Гарні комунікаційні навички, у тому числі вміння комунікувати з людьми, які перебувають у стресі;
  • Поважне ставлення до клієнтів;
  • Досвід роботи з комп'ютером;
  • Бажання навчатися та набувати нових навичок.

Відправити резюме та мотиваційний лист на адресу [email protected].

Відповіді будуть направлятися тільки відібраним для інтерв'ю кандидатам. Будь ласка, не території телефонуйте додатково.