Зробити пожертву
Укр / Eng

БФ «Право на захист» запрошує до участі у конкурсі на надання послуг консультації з питань системи громадської охорони здоров’я (в контексті індексу GHS).

Більш детально ви можете ознайомитись у нашому запиті (Завантажити запит) та описі технічного завдання (Annex A завантажити додаток А).

Ваша технічна пропозиція відповідно до технічного завдання (Annex A завантажити додаток А) та фінансова пропозиція (заповнений Annex B завантажити додаток В) і кошторис до неї приймаються до 27 жовтня 2021 року включно за електронною поштою tender@r2p.org.ua.

Дане дослідження проводиться в межах проекту «Зменшення ризику катастроф та вразливості населення в Східній Україні-Фаза ІІ», що фінансується агенцією ACTED у партнерстві з Європейським Союзом через Департамент з питань гуманітарної допомоги та захисту цивільного населення.

Ваша пропозиція буде розглянута протягом п’яти робочих днів. Про результати тендеру буде повідомлено окремо та на сайті організації https://r2p.org.ua/.

У разі виникнення запитань, Ви можете звертатися до Єлизавети Лук’яненко електронною поштою l.lukianenko@r2p.org.ua

ТЕНДЕР ОФІЦІЙНО ПРОДОВЖЕНО ДО 07.10.2021

R2P logo Ukrainian

28.09.2021

Благодійна організація «Благодійний фонд «Право на захист» 

Запрошує Вас до участі в тендері:

Проект «Діалоги між ініціативними групами ВПО та представниками місцевої влади у Дніпропетровській області», що імпементується БО “БФ “Право на захист” за підтримки Федерального уряду Німеччини у межах програми «Громадянська служба миру».

ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ

Фасилітатор діалогів у Дніпропетровській області
(далі: Фасилітатор)

  • Вихідна ситуація

У громадах існуючі місцеві програми та плани дій щодо них не передбачають захисту прав ВПО та їх інтеграції до місцевої громади. ВПО без реєстрації за новим місцем проживання позбавлені можливості місцевих соціальних гарантій, маючи лише право на соціальні виплати, що надаються ВПО, тоді як такі виплати є тимчасовими. Житло залишається головною потребою ВПО на сьомий рік конфлікту на сході. Водночас існує високий рівень інтересу до сфери соціального захисту, охорони здоров’я, освіти, науки та підтримки малого бізнесу. На жаль, ВПО часто виключаються з процесу розробки, обговорення та узгодження місцевих програм. Проаналізувавши місцеві програми соціального захисту в громадах Дніпропетровської області, було визначено цільові громади, де реалізуватиметься проєкт: Іларіонівська, Слобожанська, Жовтоводська та Вільногірська громади. 

В рамках проекту пропонується переглянути підходи, спрямовані на забезпечення включення та інтеграції ВПО у життя громади, надання їм доступу до участі у місцевих програмах, використання інструментів місцевої демократії та низки інших можливостей. Основним способом вирішення вищезазначених питань є формування ініціативних груп ВПО з подальшою їх формалізацією на місцевому рівні шляхом створення Консультативної ради ВПО як тимчасового дорадчого органу для вирішення питань, пов’язаних із реалізацією державної та місцевої політики в сферах захисту ВПО, сприяння їх інтеграції в громаду, підтримки приймаючої громади в процесі інтеграції ВПО та їх залучення до процесів прийняття рішень.

Метою проєкту є залучення членів громади (ВПО та не ВПО) до процесу посилення поінформованості та спільного пошуку рішень з метою вирішення конкретних проблемних питань, пов’язаних з інтеграцією ВПО, шляхом проведення діалогів на рівні громади та створення Консультативної ради ВПО.

Досягнення мети проєкту забезпечується за рахунок:

  1. Виявлення потенційних учасників ініціативних груп та проведення індивідуальних інтерв’ю з потенційними учасниками діалогів у чотирьох визначених громад.
  2. Моніторингу потреб ВПО у цільових громадах.
  3. Проведення 4 діалогів на рівні кожної із чотирьох громади між ініціативними групами ВПО та представниками місцевої влади приймаючих громад (сприяння та посередництво).
  4. Проведення у кожній із цільових громад 2 онлайн-семінарів з представниками ініціативних груп ВПО та 1 одноденного оффлайн-семінару для представників ініціативних груп ВПО та представників місцевих органів влади для вдосконалення компетенцій ініціативних груп ВПО та представників місцевих органів влади щодо місцевого аналізу конфліктів та пошуку потенційних рішень.
  5. Розробки зразка Положення про Консультативну раду ВПО та адаптації зразка Положення про Консультативну раду щодо ВПО до потреб та обставин кожної цільової громади.
  6. Супровід ініціативних груп ВПО щодо подання Положення до місцевої ради кожної із цільових громад ВПО.

Вищезазначене має привести до:

  • інституціоналізації ініціативних груп ВПО у цільових громадах, надаючи їм право голосу та представництва у місцевому процесі прийняття рішень;
  • сприяння довіри та взаєморозуміння під час діалогів на рівні громади, ознайомлення місцевої громади з потребами ВПО;
  • сприяння діалогів сприйняттю громадськістю проблематики внутрішнього переміщення як довготривалого питання, яке потребує спеціальної місцевої політики;
  • дискусії щодо ресурсів громади;
  • спільного визначення довготривалих рішень та поправок до місцевих програм ініціативними групами ВПО та представниками місцевих органів влади;
  • Діяльність, що має виконуватись Фасилітатором

Завдання Фасилітатора полягають у наступному:

  1. Координувати дії з Проєктним Координатором щодо розроблення концепції діалогів, їхню реалізацію, стратегію і структуру діалогів; 
  2. Підготувати та провести (профасилітувати) 16 восьмигодинних зустрічей протягом 1 жовтня 2021 – 31 січня 2022 (у кожній із громад по 4 діалогові зустрічі):

-обрати теми для діалогу;

-підготувати план для діалогу;

-фасилітація 16 восьмигодинних зустрічей протягом 1 жовтня 2021 – 31 січня 2022 (у кожній із громад по 4 діалогові зустрічі). 

  • Підготувати та надати звіт після кожної зустрічі:

– опис та аналіз змісту діалогу має включати теми та питання, що обговорювалися, пункти згоди та незгоди у експертній групі, публічні меседжі групи та знеособлені міркування окремих учасників;

-оцінку ефективності обговорення у групі, а також будь-які занепокоєння, можливості та рекомендації;

-аналітичні висновки та напрацьовані рекомендації, включаючи щодо тематики, з якої група працювала найменш злагоджено, а також рекомендації для медіа кампанії.

  • Підготувати та надати фінальний звіт після онлайн зустрічей.

-аналітичні висновки та напрацьовані рекомендації.

  • Тривалість діяльності:

Діяльність Фасилітатора має розпочатись 01 жовтня 2022 року.

Тривалість договору з Фасилітатором – до 31 січня 2022 року.

Графік виконання завдань Фасилітатором:

Дії ФасилітатораОчікувана тривалість роботи Фасилітатора
1Координація дії з Проєктним Координатором щодо розроблення концепції діалогів, їхню реалізацію, стратегію і структуру діалогів20 годин
2Підготовка та проведення (фасилітація) 16 восьмигодинних зустрічей протягом 1 жовтня 2021 – 31 січня 2022 (у кожній із громад по 4 діалогові зустрічі):-обрання теми для діалогу;-підготування плану для діалогу;-фасилітація зустрічей .128 годин 
3Підготовка та надання звіту після кожної зустрічі:- опис та аналіз змісту діалогу має включати теми та питання, що обговорювалися, пункти згоди та незгоди у експертній групі, публічні меседжі групи та знеособлені міркування окремих учасників;-оцінку ефективності обговорення у групі, а також будь-які занепокоєння, можливості та рекомендації;-аналітичні висновки та напрацьовані рекомендації, включаючи щодо тематики, з якої група працювала найменш злагоджено, а також рекомендації для медіа кампанії.32 години
4Підготовка та надання фінального звіту після зустрічей (по кожній громаді окремо):- аналітичні висновки та напрацьовані рекомендації по кожній громаді.8 годин
Усього188 годин

Усі робочі часи мають бути підтверджені звітами про облік робочого часу, наданими Фасилітатором, та підтвердженими Координатором

  • Місце виконання завдання

Визначені проєктом 4 ОТГ: Іларіонівська, Слобожанська, Жовтоводська та Вільногірська ОТГ 

Очікувані результати діяльності Фасилітатора

№ з/пОписДата 
1Проведення (фасилітація) 16 восьмигодинних зустрічей протягом 1 жовтня 2021 – 31 січня 2022 (у кожній із громад по 4 діалогові зустрічі)1 жовтня 2021 – 31 січня 2022 
2Надання звіту після кожної зустрічі:- опис та аналіз змісту діалогу має включати теми та питання, що обговорювалися, пункти згоди та незгоди у експертній групі, публічні меседжі групи та знеособлені міркування окремих учасників;-оцінку ефективності обговорення у групі, а також будь-які занепокоєння, можливості та рекомендації;-аналітичні висновки та напрацьовані рекомендації, включаючи щодо тематики, з якої група працювала найменш злагоджено, а також рекомендації для медіа кампанії.1 жовтня 2021 – 31 січня 2022
3Підготовка та надання фінального звіту після зустрічей (по кожній громаді окремо):- аналітичні висновки та напрацьовані рекомендації по кожній громаді.31 січня 2022
  • Звітність

Фасилітатор регулярно звітує про свою діяльність Проєктному Координатору та Координатору проєкту від донора GIZ.

Звітність включає в себе (але не обмежується) такими документами:

надання фінального звіту після зустрічей (по кожній громаді окремо): аналітичні висновки та напрацьовані рекомендації по кожній громаді.

Вищезазначені документи надаються Фасилітатором не пізніше, ніж через 5 днів після того, як відповідне завдання було виконане згідно із узгодженим Графіком робіт.

  • Закупівля матеріалів та обладнання

Не передбачається.

  • Фінансові умови

Відповідно до відпрацьованого часу Фасилітатору буде виплачуватись винагорода у визначені терміни.

Податки, збори або виплати Уряду України, Уряду Федеральної Республіки Німеччина та/або Уряду іншої країни мають бути сплачені Координатором відповідно до отриманої суми. Всі виплати здійснюються виключно на підставі оригіналів рахунків-фактур та актів виконаних робіт, поданих не пізніше, ніж за 3 робочих дні до дати здійснення оплати.

Заявка має містити наступні пункти:

●  Контактна інформація, резюме;

●  Опис кваліфікації, досвід роботи, включаючи інформацію про попередній дотичний досвід;

●  Запропонована вартість послуг. Просимо вказувати вартість 1 години послуг. (вказувати у національній валюті/грн, та чи входить у вартість ПДВ)

До заявки просимо додати наступні документи:

●  Реєстраційні документи, для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців 3-ї групи, зокрема: копія витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; копія свідоцтва про реєстрацію платника податків.

●  Контакти осіб, які можуть надати рекомендації або рекомендаційні листи.

БФ «Право на захист» залишає за собою право на уточнення завдань та годин тренінгових сесій в процесі переговорів з переможцем конкурсу.

До участі в тендері запрошуються тренери-експерти та/чи групи експертів. Учасникам необхідно подати скановану заявку з підписом та печаткою (за наявності печатки).

Просимо зберігати чинність своєї пропозиції протягом 20 днів, починаючи з дати закінчення прийняття тендерних пропозицій. БФ «Право на захист» зробить усе можливе для вибору компанії за цей період. 

Результати конкурсу буде повідомлено окремо кожному учаснику. 

Пропозиції просимо надсилати до 23:00 30 вересня 2021 р. (включно) на електронну адресу: tender@r2p.org.ua

Усі запитання щодо цього Запрошення до Участі у Тендері просимо надсилати до Куліковської Ірини електронною поштою на i.kulikovska@r2p.org.ua до 18:00 год 30.09.2021 р.

Розгляд та оцінка конкурсних заявок здійснюватиметься Комісією. Про результати конкурсу переможця буде повідомлено окремо.

 БФ «Право на захист» може на власний розгляд продовжити термін подання тендерних пропозицій, повідомивши про це можливих учасників тендеру одночасно. Продовження терміну може супроводжувати внесення змін у документи про запрошення до участі у тендері, підготовлені БФ «Право на захист» за його власною ініціативою чи у відповідь на запитання, надіслані можливим постачальником.

Договір буде укладений з учасником, пропозиція якого вважатиметься такою, що найбільш відповідає потребам, а також принципам економії та ефективності й найкращого співвідношення ціни і якості. 

Дякуємо за співпрацю!

Благодійна організація «Благодійний фонд «Право на захист»

Проект «Діалоги між ініціативними групами ВПО та представниками місцевої влади у Дніпропетровській області», що імпементується БО «БФ «Право на захист» за підтримки Федерального уряду Німеччини у межах програми «Громадянська служба миру».

ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ

Координатор проєкту у Дніпропетровській області
(далі: Координатор)

  1. Вихідна ситуація

У громадах існуючі місцеві програми та плани дій щодо них не передбачають захисту прав ВПО та їх інтеграції до місцевої громади. ВПО без реєстрації за новим місцем проживання позбавлені можливості місцевих соціальних гарантій, маючи лише право на соціальні виплати, що надаються ВПО, тоді як такі виплати є тимчасовими. Житло залишається головною потребою ВПО на сьомий рік конфлікту на сході. Водночас існує високий рівень інтересу до сфери соціального захисту, охорони здоров’я, освіти, науки та підтримки малого бізнесу. На жаль, ВПО часто виключаються з процесу розробки, обговорення та узгодження місцевих програм. Проаналізувавши місцеві програми соціального захисту в громадах Дніпропетровської області, було визначено цільові громади, де реалізуватиметься проєкт: Іларіонівська, Слобожанська, Жовтоводська та Вільногірська громади.

В рамках проекту пропонується переглянути підходи, спрямовані на забезпечення включення та інтеграції ВПО у життя громади, надання їм доступу до участі у місцевих програмах, використання інструментів місцевої демократії та низки інших можливостей. Основним способом вирішення вищезазначених питань є формування ініціативних груп ВПО з подальшою їх формалізацією на місцевому рівні шляхом створення Консультативної ради ВПО як тимчасового дорадчого органу для вирішення питань, пов’язаних із реалізацією державної та місцевої політики в сферах захисту ВПО, сприяння їх інтеграції в громаду, підтримки приймаючої громади в процесі інтеграції ВПО та їх залучення до процесів прийняття рішень.

Метою проєкту є залучення членів громади (ВПО та не ВПО) до процесу посилення поінформованості та спільного пошуку рішень з метою вирішення конкретних проблемних питань, пов’язаних з інтеграцією ВПО, шляхом проведення діалогів на рівні громади та створення Консультативної ради ВПО.

Досягнення мети проєкту забезпечується за рахунок:

  1. Виявлення потенційних учасників ініціативних груп та проведення індивідуальних інтерв’ю з потенційними учасниками діалогів у чотирьох визначених громад.
  2. Моніторингу потреб ВПО у цільових громадах.
  3. Проведення 4 діалогів на рівні кожної із чотирьох громади між ініціативними групами ВПО та представниками місцевої влади приймаючих громад (сприяння та посередництво).
  4. Проведення у кожній із цільових громад 2 онлайн-семінарів з представниками ініціативних груп ВПО та 1 одноденного оффлайн-семінару для представників ініціативних груп ВПО та представників місцевих органів влади для вдосконалення компетенцій ініціативних груп ВПО та представників місцевих органів влади щодо місцевого аналізу конфліктів та пошуку потенційних рішень.
  5. Розробки зразка Положення про Консультативну раду ВПО та адаптації зразка Положення про Консультативну раду щодо ВПО до потреб та обставин кожної цільової громади.
  6. Супровід ініціативних груп ВПО щодо подання Положення до місцевої ради кожної із цільових громад ВПО.

Вищезазначене має привести до:

  • інституціоналізації ініціативних груп ВПО у цільових громадах, надаючи їм право голосу та представництва у місцевому процесі прийняття рішень;
  • сприяння довіри та взаєморозуміння під час діалогів на рівні громади, ознайомлення місцевої громади з потребами ВПО;
  • сприяння діалогів сприйняттю громадськістю проблематики внутрішнього переміщення як довготривалого питання, яке потребує спеціальної місцевої політики;
  • дискусії щодо ресурсів громади;
  • спільного визначення довготривалих рішень та поправок до місцевих програм ініціативними групами ВПО та представниками місцевих органів влади;
  • Координатором

Завдання Координатора полягають у наступному:

  1. Побудова спільної роботи з керівниками громад та іншими представниками для розробки стратегій розбудови громади та забезпечення залучення місцевого населення до реалізації проєкту;
  2. Забезпечення залучення членів громади до процесів прийняття рішень, пов’язаних з проєктом, на рівні громад;
  3. Координація впровадження проєктної діяльності, спрямованої на підтримку та зміцнення потенціалу місцевих органів влади, щоб вони могли краще надавати якісні та недискримінаційні основні послуги та захищати права ВПО на місцевому рівні;
  4. Залучення до процесу відбору фасилітатора та тренера для імплементації активностей в рамках проєкту: написання технічного завдання, подальша комунікація та координація діяльності в рамках проєкту;
  5. Представлення проєкту на всіх відповідних координаційних зустрічах з організаціями -партнерами, а також носіями обов’язків;
  6. Підтримка регулярного зв’язку, обміну інформацією та забезпечення координації з партнерами проєкту;
  7. Планування логістики та процесу діалогів у громадах;
  8. Розробка зразка Положення про Консультативну раду ВПО та адаптація зразка Положення про Консультативну раду щодо ВПО до потреб та обставин кожної цільової громади;
  9. Коордиинація супроводу ініціативних груп ВПО щодо подання Положення до місцевої ради;
  10. Звітування  за результатам проведеної роботи.

Діяльність Координатора має розпочатись 01 вересня 2021 року.

Тривалість договору з Координатором – до 01 березня 2022 року.

4. Графік виконання завдань Координатором: № Дії Координатора Планова кількість робочих годин Координатора 1 Побудова спільної роботи з керівниками громад та іншими представниками для розробки стратегій розбудови громади та забезпечення залучення місцевого населення до реалізації проєкту 80 годин 2 Забезпечення залучення членів громади до процесів прийняття рішень, пов’язаних з проєктом, на рівні громад 40 годин
 
3 Координація впровадження проєктної діяльності, спрямованої на підтримку та зміцнення потенціалу місцевих органів влади, щоб вони могли краще надавати якісні та недискримінаційні основні послуги та захищати права ВПО на місцевому рівні 40 годин
4 Залучення до процесу відбору фасилітатора та тренера для імплементації активностей в рамках проєкту: написання технічного завдання, подальша комунікація та координація діяльності в рамках проєкту 8 годин
5 Представлення проєкту на всіх відповідних координаційних зустрічах з організаціями -партнерами, а також носіями обов’язків 20 годин
6 Підтримка регулярного зв’язку, обміну інформацією та забезпечення координації з партнерами проєкту 16 годин  
7 Планування логістики та процесу діалогів у громадах 8 годин  
8 Розробка зразка Положення про Консультативну раду ВПО та адаптація зразка Положення про Консультативну раду щодо ВПО до потреб та обставин кожної цільової громади 8 годин
9 Коордиинація супроводу ініціативних груп ВПО щодо подання Положення до місцевої ради 4 годин
10 Звітування  за результатам проведеної роботи 16 годин
Усього 240 годин (30 робочих днів)
Усі робочі дні мають бути підтверджені табелями робочого часу, наданими Координатором.  
  • Місце виконання завдання

Визначені проєктом 4 ОТГ: Іларіонівська, Слобожанська, Жовтоводська та Вільногірська ОТГ

Очікувані результати діяльності Координатора

№ з/п Опис Дата
1 Ініціативні групи ВПО створені у цільових громадах (загалом 4 групи: 3-4 члени / група х 4 групи = 12-16 ВПО загалом): 3-4 представники місцевої влади в кожній цільовій громаді візьмуть участь у діалогах на рівні громади (загалом 12-16 осіб).   30 вересня 2021 року
2 Сформульовано порядок денний для діалогів на рівні громад; розроблено основу для зразка Положення про Консультативну раду щодо ВПО; зібрано матеріал для аналітичного звіту.   15 жовтня 2021 року
3 Локація для діалогів, та семінарів-практикумів підготовлена у кожній цільовій громаді; графік діалогів розроблено та погоджено залученими сторонами.   15 жовтня 2021 року
4 Забезпечено проведення 4 діалогів у кожній цільовій громаді (4 діалоги х 4 громади = 16 діалогів загалом). 31 січня 2022 року
5 Забезпечено проведення 2 онлайн-семінари по 3 години кожен з представниками ініціативних груп ВПО за допомогою Zoom (учасники будуть згруповані в 2 групи x 2 сесії = 4 сесії загалом) + 1 одноденний оффлайн-семінар для представників ініціативних груп ВПО та представників місцевих органів влади (учасники будуть згруповані у 2 групи x 1 семінар = 2 офлайн-семінари з можливістю гібридної участі).   31 грудня 2021 року
6 Положення про Консультативну раду щодо ВПО розроблене для кожної цільової громади (1 положення x 4 громади = 4 положення, розроблені в цілому).   31 січня 2022 року
7 Підготовлено 1 наративний фінальний звіт.   1 березня 2022

Координатор регулярно звітує про свою діяльність Президенту БО «БФ «Право на захист» та Координатору проєкту від донору GIZ.

Звітність включає в себе (але не обмежується) такими документами:

  • звіт за результатам проведеної роботи з рекомендаціями для подальшої роботи.

Вищезазначені документи надаються Консультантами не пізніше, ніж через 5 днів після того, як відповідне завдання було виконане згідно із узгодженим Графіком робіт.

Не передбачається.

Відповідно до відпрацьованого часу Координатору буде виплачуватись винагорода у визначені терміни.

Податки, збори або виплати Уряду України, Уряду Федеральної Республіки Німеччина та/або Уряду іншої країни мають бути сплачені Координатором відповідно до отриманої суми. Всі виплати здійснюються виключно на підставі оригіналів рахунків-фактур та актів виконаних робіт, поданих не пізніше, ніж за 3 робочих дні до дати здійснення оплати.

Заявка має містити наступні пункти:

  • Контактна інформація, резюме;
  • Опис кваліфікації, досвід роботи, включаючи інформацію про попередній дотичний досвід;
  • Запропонована вартість послуг. Просимо вказувати вартість 1 години послуг (вказувати у національній валюті/грн, та чи входить у вартість ПДВ).

До заявки просимо додати наступні документи:

  • Реєстраційні документи, для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців 3-ї групи, зокрема: копія витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; копія свідоцтва про реєстрацію платника податків.
  • Контакти осіб, які можуть надати рекомендації або рекомендаційні листи.

БФ «Право на захист» залишає за собою право на уточнення завдань та годин тренінгових сесій в процесі переговорів з переможцем конкурсу.

Учасникам необхідно подати скановану заявку з підписом та печаткою (за наявності печатки).

Просимо зберігати чинність своєї пропозиції протягом 20 днів, починаючи з дати закінчення прийняття тендерних пропозицій. БФ «Право на захист» зробить усе можливе для вибору компанії за цей період.

Результати конкурсу буде повідомлено окремо кожному учаснику.

Пропозиції просимо надсилати до 23:00 30 серпня 2021 р. (включно) на електронну адресу: tender@r2p.org.ua

Усі запитання щодо цього Запрошення до Участі у Тендері просимо надсилати до Куліковської Ірини електронною поштою на i.kulikovska@r2p.org.ua до 18:00 год 30.08.2021 р.

Розгляд та оцінка конкурсних заявок здійснюватиметься Комісією. Про результати конкурсу переможця буде повідомлено окремо.

БФ «Право на захист» може на власний розгляд продовжити термін подання тендерних пропозицій, повідомивши про це можливих учасників тендеру одночасно. Продовження терміну може супроводжувати внесення змін у документи про запрошення до участі у тендері, підготовлені БФ «Право на захист» за його власною ініціативою чи у відповідь на запитання, надіслані можливим постачальником.

Договір буде укладений з учасником, пропозиція якого вважатиметься такою, що найбільш відповідає потребам, а також принципам економії та ефективності й найкращого співвідношення ціни і якості.

Дякуємо за співпрацю!

Шановні пані та панове!

Благодійна організація «Благодійний фонд «Право на захист» (надалі за текстом – БФ «Право на захист») запрошує експертів взяти участь у конкурсі на розробку та проведення серії одноденних тренінгів на тему «Самоосвіта».

Формат тренінга: Одноденний тренінг в онлайн форматі.

Тривалість 1 сесії  2 години
Кількість сесій2
Загальна тривалість тренінгу для однієї групи4 години
Кількість груп10
Кількість учасників в 1 групі12
(всього 40 годин)

Оплата послуг: виключно за безготівковим розрахунком.

Цільова аудиторія: Люди з вразливих категорій населення (ВПО, одинокі / багатодітні батьки, особи з обмеженими можливостями, особи старше 50 років, жінки та ін)

Мета тренінгу: надати учасникам тренінгу теоретичних та практичних знань щодо можливостей отримання самоосвіти (з фокусом на безкоштовні ресурси) та необхідності процесу Lifelong Learning

Дати та місця проведення тренінгів: протягом вересня-листопада 2021 року провести онлайн тренінги

Завдання конкурсу:

  • розповісти про вплив постійної самоосвіти на роботу мозку та тренування пам’яті, нейронних зв’язків;
  • сформувати у учасників тренінгу чітке розуміння принципів Lifelong Learning;
  • скласти власну мапу самоосвіти для кожного учасниці/ка;
  • ознайомити з ресурсами доступної самоосвіти по різних напрямках;
  • зробити огляд інструментів для самонавчання (програми та додатки с фотошопу, веб-дизайну та інші);
  • розповісти про різні рівні самоосвіти (вища освіта, курси підвищення кваліфікації, курси з перекваліфікації, отримання нової професії, тощо);
  • продемонструвати процес подачі заявки на участь у конкурсі стосовно освіти\гранту;
  • висвітлити головні труднощі, з якими можно зіткнутися та надати поради щодо їх подолання;
  • надати техніки саморозвитку та самокоучінгу.

Результат тренінгу: Підвищення рівня розуміння та самоусвідомлення учасниками тренінгу важливості та необхідності процесу Lifelong education; складена власна мапа самоосвіти кожним учасником; освоєння 2-3 практичних технік саморозвитку та самокоучінку з процесу самоосвіти.

Вимоги до виконавця:

  • практичний досвід у сфері проведення тренінгів з самоосвіти;
  • досвід співпраці з благодійними фондами та соціальними проектами  надасть перевагу;
  • освіта вища (Економіка, Менеджмент, Психологія).

Завдання  тренера: 

  • розробити pre- та post- анкетування для виявлення рівня засвоєння поданого матеріалу учасниками тренінгу;
  • розробити та надати план тренінгу;
  • прописати таймінг тренінгу;
  • скласти та надати програму тренінгу;
  • провести моніторинг та оцінку ефективності тренінгу

Заявка має містити наступні пункти:

  • Контактна інформація агентства/тренерів;
  • Опис кваліфікації тренерів, досвід роботи, включаючи інформацію про попередній дотичний досвід, в тому числі досвід у проведенні тренінгів на зазначену тематику;
  • Опис свого бачення вирішення конкурсного завдання;
  • Запропонована вартість послуг та порядок розрахунку даної вартості (Просимо вказувати вартість за 1 годину послуг.)

До заявки просимо додати наступні документи:

  • Реєстраційні документи, для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців 3-ї групи, зокрема: копія витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; копія свідоцтва про реєстрацію платника податків.
  • Контакти осіб, які можуть надати рекомендації або рекомендаційні листи.

Критерієм визначення переможця будуть:

  • Досвід розробки та проведення тренінгів по зазначеній темі в офлайн та онлайн форматі.
  • Практичний досвід співпраці із представниками гуманітарних організацій.
  • Зваженість та системний комплексний підхід у запропонованому варіанті вирішення конкурсного завдання.
  • Реалістичність та збалансованість бюджету.

БФ «Право на захист» залишає за собою право на уточнення завдань та годин тренінгових сесій в процесі переговорів з переможцем конкурсу.

До участі в конкурсі запрошуються тренери-експерти та/чи групи експертів. Учасникам необхідно подати скановану заявку з підписом та печаткою (за наявності печатки).

Пропозиції просимо надсилати до 19 серпня 2021 р. (включно) на електронну адресу: i.kulikovska@r2p.org.ua. Розгляд та оцінка конкурсних заявок здійснюватиметься Комісією. Про результати конкурсу переможця буде повідомлено окремо.

Дякуємо за співпрацю!

Шановні пані та панове!

Благодійна організація «Благодійний фонд «Право на захист» (надалі за текстом – БФ «Право на захист») запрошує експертів взяти участь у конкурсі на розробку та проведення серії одноденних тренінгів на тему «самозайнятості».

Формат тренінга: Одноденний тренінг в онлайн форматі.

Тривалість 1 сесії  3 години
Кількість сесій3
Загальна тривалість тренінгу для однієї групи9 годин
Кількість груп10
Кількість учасників в 1 групі12
(всього 90 годин)

Оплата послуг: виключно за безготівковим розрахунком.

Цільова аудиторія: Люди з вразливих категорій населення (ВПО, одинокі / багатодітні батьки, особи з обмеженими можливостями, особи старше 50 років, жінки та ін)

Мета тренінгу: надати учасникам тренінгу теоретичних та практичних знань щодо зайнятості в бізнес секторі та самозайнятості

Дати та місця проведення тренінгів: протягом вересня-листопада 2021 року провести онлайн тренінги 

Завдання конкурсу:

  • можливості, переваги та недоліки самозайнятості;
  • принципи започаткування власної справи (пошук бізнес-ідей, аналіз ринку обраної ніші, написання бізнес-плану);
  • можливості отримання кредитування для мікро, малого та середнього бізнеса в Україні та інші способи фінансування власної справи;
  • важливі аспекти фінансової грамотності;
  • зустріч з представниками та засновниками бізнесу різних сфер (мережі супермаркетів, IT, кур’єрські служби та інші)
  • з ціллю розуміння їх вимог до потенційних кандидатів з працевлаштування, а також з ціллю надання порад щодо заснування власної справи;
  • ефективний тайм-менеджмент, work-life balance (мати на увазі, що на проблеми з балансом робочого та позаробочого часу можуть впливати і обставини, незалежні від бенефіціарів); 
  • прокачати soft skills: комунікація у робочому колективі, організаторські навички, публічні виступи та висловлювання, адаптація до людей у колективі, адаптація до нових обставин та завдань; стресостійкость, концентрація;
  • зробити  акценти на темі розпізнавання і керування емоціями (у конфлікті, в роботі з критикою)  та надати методи відновлення емоційної рівноваги.

Результат тренінгу: Підвищення рівня розуміння принципів самозайнятості та заснування власної справи; отримання практичних навичок щодо аналізу та плануванню власної справи; формування кращого розуміння принципів роботи бізнесів різних напрямків  в Азовському регіоні; розуміння важливості постійного розвитку м’яких навичок;  отриманні методи відновлення емоційної рівноваги.

Вимоги до виконавця:

  • практичний досвід у сфері проведення бізнес-тренінгів;
  • досвід співпраці з благодійними фондами та соціальними проектами  надасть перевагу;
  • освіта вища (Економіка, Менеджмент, Психологія)

Завдання  тренера: 

  • розробити pre- та post- анкетування для виявлення рівня засвоєння поданого матеріалу учасниками тренінгу;
  • розробити та надати план тренінгу;
  • прописати таймінг тренінгу;
  • скласти та надати програму тренінгу;
  • провести моніторинг та оцінку ефективності тренінгу

Заявка має містити наступні пункти:

  • Контактна інформація агентства/тренерів;
  • Опис кваліфікації тренерів, досвід роботи, включаючи інформацію про попередній дотичний досвід, в тому числі досвід у проведенні тренінгів на зазначену тематику;
  • Опис свого бачення вирішення конкурсного завдання;
  • Запропонована вартість послуг та порядок розрахунку даної вартості (Просимо вказувати вартість за 1 годину послуг.)

До заявки просимо додати наступні документи:

  • Реєстраційні документи, для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців 3-ї групи, зокрема: копія витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; копія свідоцтва про реєстрацію платника податків.
  • Контакти осіб, які можуть надати рекомендації або рекомендаційні листи.

Критерієм визначення переможця будуть:

  • Досвід розробки та проведення тренінгів по зазначеній темі в офлайн та онлайн форматі.
  • Практичний досвід співпраці із представниками гуманітарних організацій.
  • Зваженість та системний комплексний підхід у запропонованому варіанті вирішення конкурсного завдання.
  • Реалістичність та збалансованість бюджету.

БФ «Право на захист» залишає за собою право на уточнення завдань та годин тренінгових сесій в процесі переговорів з переможцем конкурсу.

До участі в конкурсі запрошуються тренери-експерти та/чи групи експертів. Учасникам необхідно подати скановану заявку з підписом та печаткою (за наявності печатки).

Пропозиції просимо надсилати до 19 серпня 2021 р. (включно) на електронну адресу: i.kulikovska@r2p.org.ua. Розгляд та оцінка конкурсних заявок здійснюватиметься Комісією. Про результати конкурсу переможця буде повідомлено окремо.

Дякуємо за співпрацю!

Шановні пані та панове!

Благодійна організація «Благодійний фонд «Право на захист» (надалі за текстом – БФ «Право на захист») запрошує експертів взяти участь у конкурсі на розробку та проведення серії одноденних тренінгів на тему «Цифрова грамотність».

Формат тренінга: Одноденний тренінг в онлайн форматі.

Тривалість 1 сесії  3 години
Кількість сесій4
Загальна тривалість тренінгу для однієї групи12 годин
Кількість груп10
Кількість учасників в 1 групі12
(всього 120 годин)

Оплата послуг: виключно за безготівковим розрахунком.

Цільова аудиторія: Люди з вразливих категорій населення (ВПО, одинокі / багатодітні батьки, особи з обмеженими можливостями, особи старше 50 років, жінки та ін)

Мета тренінгу: надати учасникам тренінгу теоретичних та практичних знань у галузі цифрової грамотності.

Дати та місця проведення тренінгів: протягом вересня-листопада 2021 року провести тренінги в онлайн форматі, у разі запровадження карантинних обмежень.

Завдання конкурсу:

Отримання учасниками знань про:

  • базові навички користування ПК;
  • Microsoft Office;
  • Google Docs;
  • цифрова безпека;
  • основні поняття цифрового етикету;
  • основи знань, щодо самостійного встановлення та налаштування програм масового використання;
  • самостійний пошук інструкцій для користування програмним забезпеченням;
  • платформи для онлайн спілкування, навчання, конференцій;
  • можливості дистанційного спілкування;
  • можливості онлайн навчання та удосконалення цифрових навичок;
  • цифровий підпис/ключ та його можливості;
  • Taxer та інші корисні допоміжні можливості;спеціальні програми при індивідуальному запиті (1С, Photoshop, CorelDRAW Graphics Suite, Sketch)

Результат тренінгу: Підвищення у учасників тренінгу рівня знань та практичних навичок користування ПК, усвідомлення важливості цифрової безпеки, підвищення рівня самостійної спроможності пошуку та використання інформації, щодо навчання та саморозвитку в цифровій галузі, розширення можливостей дистанційного спілкування.

Вимоги до виконавця:

  • практичний досвід у сфері проведення тренінгів з розвитку цифрових навичок від 2 років;
  • досвід співпраці з благодійними фондами та соціальними проектами надасть перевагу;
  • спеціалізована освіта IT

Завдання тренера: 

  • розробити pre- та post- анкетування для виявлення рівня засвоєння поданого матеріалу 
  • розробити pre- та post- анкетування для виявлення рівня засвоєння поданого матеріалу учасниками тренінгу;
  • розробити та надати план тренінгу;
  • прописати таймінг тренінгу;
  • скласти та надати програму тренінгу;
  • провести моніторинг та оцінку ефективності тренінг

Заявка має містити наступні пункти:

  • Контактна інформація агентства/тренерів;
  • Опис кваліфікації тренерів, досвід роботи, включаючи інформацію про попередній дотичний досвід, в тому числі досвід у проведенні тренінгів на зазначену тематику;
  • Опис свого бачення вирішення конкурсного завдання;
  • Запропонована вартість послуг та порядок розрахунку даної вартості та інших витрат . Просимо вказувати вартість за 1 годину послуг.

До заявки просимо додати наступні документи:

  • Реєстраційні документи, для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців 3-ї групи, зокрема: копія витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; копія свідоцтва про реєстрацію платника податків.
  • Контакти осіб, які можуть надати рекомендації або рекомендаційні листи.

Критерієм визначення переможця будуть:

  • Досвід розробки та проведення тренінгів по темі “Цифрова грамотність” в офлайн та онлайн форматі.
  • Практичний досвід співпраці із представниками гуманітарних організацій.
  • Зваженість та системний комплексний підхід у запропонованому варіанті вирішення конкурсного завдання.
  • Реалістичність та збалансованість бюджету.

БФ «Право на захист» залишає за собою право на уточнення завдань та годин тренінгових сесій в процесі переговорів з переможцем конкурсу.

До участі в конкурсі запрошуються тренери-експерти та/чи групи експертів. Учасникам необхідно подати скановану заявку з підписом та печаткою (за наявності печатки).

Пропозиції просимо надсилати до 17 серпня 2021 р. (включно) на електронну адресу: i.kulikovska@r2p.org.ua. Розгляд та оцінка конкурсних заявок здійснюватиметься Комісією. Про результати конкурсу переможця буде повідомлено окремо.

Дякуємо за співпрацю!

Шановні пані та панове!

Благодійна організація «Благодійний фонд «Право на захист» (надалі за текстом – БФ «Право на захист») запрошує експертів взяти участь у конкурсі на розробку та проведення серії одноденних тренінгів на тему «Фінансова грамотність».

Формат тренінга: Одноденний тренінг в онлайн форматі.

Тривалість 1 сесії  3 години
Кількість сесій5
Загальна тривалість тренінгу для однієї групи15 годин
Кількість груп20
Кількість учасників в 1 групі6
(всього 300 годин)

Цільова аудиторія: Люди з вразливих категорій населення (ВПО, одинокі / багатодітні батьки, особи з обмеженими можливостями, особи старше 50 років, жінки та ін).

Мета тренінгу: надати учасникам тренінгу теоретичних та практичних знань, щодо основ фінансової грамотності.

Дати та місця проведення тренінгів: протягом вересня-листопада 2021 року провести тренінги в онлайн форматі.

Завдання конкурсу:

Отримання учасниками знань про:

  • системи кредитування, оцінка їх надійності, вміння самостійно розрахувати строки виплат та кінцеві суми переплат;
  • користування онлайн банкінгами;
  • планування та складання індивідуального та сімейного бюджету;
  • користування спеціальними додатками для складання та контролю бюджету;
  • основи цілепокладання;
  • розрізнення та планування витрат за життєзабезпеченням та соціальними бажаннями;
  • поняття фінансових потоків;
  • організація та управління особистими ресурсами;
  • стратегічне управління фінансами;
  • забезпечення мінімальної фінансової “подушки” та її вплив на емоційну стабільність;
  • усвідомленість різниці між реальною якістю життя та “образом” якісного життя, що формується під впливом зовнішньої інформації;
  • активні та пасивні форми доходу;
  • важливість усвідомленого ведення власного бюджету.

Результат тренінгу: Підвищення рівня обізнаності учасників тренінгу, щодо успішного ведення власної фінансової діяльності, ресурсів для підвищення якості життя, програм для забезпечення планування індивідуального та сімейного бюджету, важливості усвідомленого розмежування цілей та стратегій власної фінансової діяльності.

Вимоги до виконавця:

  • практичний досвід у сфері проведення фінансових тренінгів від 2 років;
  • досвід співпраці з благодійними фондами та соціальними проектами  надасть перевагу;
  • освіта вища (Економіка, Менеджмент, Психологія).

Завдання  тренера:

  • розробити pre- та post- анкетування для виявлення рівня засвоєння поданого матеріалу учасниками тренінгу;
  • розробити та надати план тренінгу;
  • прописати таймінг тренінгу;
  • скласти та надати програму тренінгу;
  • провести моніторинг та оцінку ефективності тренінгу

Заявка має містити наступні пункти:

  • Контактна інформація агентства/тренерів;
  • Опис кваліфікації тренерів, досвід роботи, включаючи інформацію про попередній дотичний досвід, в тому числі досвід у проведенні тренінгів на зазначену тематику;
  • Опис свого бачення вирішення конкурсного завдання;
  • Запропонована вартість послуг та порядок розрахунку даної вартості та інших витрат Просимо вказувати вартість 1 години послуг та загальну вартість.

До заявки просимо додати наступні документи:

  • Реєстраційні документи, для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців 3-ї групи, зокрема: копія витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; копія свідоцтва про реєстрацію платника податків.
  • Контакти осіб, які можуть надати рекомендації або рекомендаційні листи.

Критерієм визначення переможця будуть:

  • Досвід розробки та проведення тренінгів по темі “Фінансова грамотність” в офлайн та онлайн форматі.
  • Практичний досвід співпраці із представниками гуманітарних організацій.
  • Зваженість та системний комплексний підхід у запропонованому варіанті вирішення конкурсного завдання.
  • Реалістичність та збалансованість бюджету.

БФ «Право на захист» залишає за собою право на уточнення завдань та годин тренінгових сесій в процесі переговорів з переможцем конкурсу.

До участі в конкурсі запрошуються тренери-експерти та/чи групи експертів. Учасникам необхідно подати скановану заявку з підписом та печаткою (за наявності печатки).

Пропозиції просимо надсилати до 16 серпня 2021 р. (включно) на електронну адресу: i.kulikovska@r2p.org.ua. Розгляд та оцінка конкурсних заявок здійснюватиметься Комісією. Про результати конкурсу переможця буде повідомлено окремо.

Дякуємо за співпрацю!

ДЕДЛАЙН: 10 вересня 2021 року

R2P logo Ukrainian

4 серпня 2021 р.

Шановні панове!

БФ «Право на захист» запрошує до участі у конкурсі на надання послуг з проведення тренінгу із керування бюджетом та адміністрування соціальних послуг у новостворених громадах Волноваського району, східна Україна,  для покращення розуміння механізмів формування місцевих бюджетів, бюджетних витрат, залучення інвестицій та грантів, створення та функціонування соціальних відділів у громадах. Більш детальний та розширений перелік освітніх потреб представників громад буде надано тренеру заздалегідь для підготовки матеріалів тренінгу. Тренінг буде проведений 30.09.2021-01.10.2021 у місті Маріуполь.

Даний тренінг проводиться в межах проекту  «Підтримка надійності заходів  реагування й спроможності громад у Волноваському районі, Східна Україна», який реалізується донором ACTED за фінансуванням від OCHA (64 ELA 1Y/UHF/UKR-20/UKR_CBPF/SA1/P-CSS-WASH/INGO/17645)

Вимоги до кандидатів:

  • Вища освіта у сфері права/соціології/політології/міжнародних відносин або в іншій відповідній сфері;
  • Підтверджені знання та досвід розробки і проведення тренінгів, використання різних методик та інструментів навчання, а також спроможність генерувати якісні продукти знань;
  • Мінімум 5 років досвіду роботи в сфері проведення тренінгів;
  • Підтверджене вміння складати звітні матеріали відповідно до вимог донора;
  • Відмінні навички проведення презентацій/викладання/складання документації.

Учасникам необхідно подати електронну заявку, яка має містити наступні пункти:

  1. Технічну пропозицію з запропонованими методикою та підходом до проведення тренінгу відповідно до технічного завдання (Додаток А
  2. Резюме із зазначенням інформації про реалізовані релевантні проекти
  3. Заповнений Додаток В (фінансова пропозиція) та кошторис до нього.
  4. Інформацію про форму співпраці (договір з СПД, юридичною особою чи фізичною особою) та реєстраційні документи
  5. Рекомендації 

Пропозиції приймаються до 10 вересня 2021 року включно за електронною поштою tender@r2p.org.ua

Ваша пропозиція буде розглянута протягом п’яти робочих днів. Про результати тендеру буде повідомлено окремо та на сайті організації https://r2p.org.ua/

У разі виникнення запитань, Ви можете звертатися до Валерії Королькової за електронною поштою v.korolkova@r2p.org.ua.

Дякуємо за співпрацю!

Період проведення: вересень 2021 (1 вебінар в неділю)

Благодійна організація «Благодійний фонд «Право на захист»(надалі за текстом – БФ «Право на захист») запрошує Вас  взяти участь у конкурсі з вибору спікера вебінарів для представників територіальних громад щодо правового регулювання земельних питань та з урахуванням процесу децентралізації

Цільова аудиторія:

Цільовою аудиторією вебінарів виступатимуть працівники місцевих органів влади з відповідних управлінь на рівні областей та представники територіальних громад, а також ВЦА. 

Кількість учасників – до 50 осіб/1 вебінар.

Формат вебінарів та кількість вебінарів/годин:

4 (чотири) вебінари на платформі Zoom тривалістю 2-2,5 години кожен. 

Оплата послуг – виключно за безготівковим розрахунком.

Завдання вебінару:

  • Ознайомити представників територіальних громад з повноваженнями органів місцевого самоврядування у сфері земельних відносин;
  • Детально проаналізувати особливості землекористування в територіальних громадах:  виникнення, реалізації та їх правового забезпечення;
  • Роз’яснити алгоритм проведення інвентаризації та оцінки земель територіальних громад;
  • Роз’яснити правові та фінансові інструменти контролю органів місцевого самоврядування за використанням земель територіальних громад;
  • Напрацювати систему ефективних локальних актів у сфері земельних відносин та забезпечення належного врядування в громаді.

Вимоги до кваліфікації спікера:

  • Вища освіта у сфері права/соціології/політології/міжнародних відносин/управління або досвід роботи в органах державної влади/місцевого самоврядування;
  • Розуміння проблематики земельної реформи та реформи децентралізації, в тому числі питань, застосування яких викликає труднощі у представників органів місцевої влади;
  • Підтверджені знання та досвід розробки і проведення тренінгів/вебінарів (мін. 2 роки), використання різних методик та інструментів навчання (направити посилання на 2-4 записи проведених кандидатом заходів);
  • Досвід у сфері захисту прав людини буде перевагою;
  • Вміння роботи з MS Office;
  • Відмінні навички проведення презентацій/викладання/складання документації та написання звітності відповідно до вимог;
  • Знання Земельного Кодексу України;
  • Знання Закону України «Про місцеве самоврядування»;
  • Успішний досвід юридичного супроводу судових справ, що стосується земельних спорів буде перевагою.

Завдання до спікера:

  • Визначити та обґрунтувати основні тематичні блоки.
  • На основі тематичних блоків розробити програму вебінару.
  • Підготувати презентації в форматі PowerPoint.
  • Підготувати анкети для фінальної оцінки знань.
  • Після проведення кожного окремого вебінару підготувати описовий звіт по факту проведення.

До участі в конкурсі запрошуються спікери-експерти та/чи групи експертів. Учасникам необхідно подати скановану заявку з підписом та печаткою (за наявності печатки).

Заявка має містити наступні пункти:

  • Контактна інформація агентства/спікерів;
  • Опис кваліфікації спікерів, досвід роботи, включаючи інформацію про попередній дотичний досвід, в тому числі досвід у проведенні тренінгів/вебінарів на зазначену тематику;
  • Опис свого бачення вирішення конкурсного завдання (програма вебінара, основні тематичні блоки);
  • Запропонована вартість послуг.

БФ «Право на захист» залишає за собою право на уточнення завдань та годин сесій вебінарів у процесі переговорів з переможцем конкурсу.

Пропозиції приймаються до 10 серпня 2021 року (за електронною поштою i.kulikovska@r2p.org.ua.)

Ваша пропозиція буде розглянута протягом п’яти робочих днів. Про результати тендеру буде повідомлено окремо. 

Дякуємо за співробітництво.

З повагою,
Галкін О.Ю