Зробити пожертву
Укр / Eng

Благодійний Фонд «Право на захист» – українська благодійна організація, діяльність якої спрямована на захист і дотримання прав людини вразливих груп населення: біженців, вимушених переселенців, осіб без громадянства та осіб під ризиком без громадянства і без документів.

Фінансування здійснюється за підтримки UNHCR (УВКБ ООН) – проєкту (IDP) Advocacy, Protection and Legal Assistance to Internally Displaced and Conflict-Affected Population (Захист та юридична допомога внутрішньо переміщеним та постраждалим від конфлікту особам)

1. Вимоги

Благодійний фонд «Право на захист» запрошує кваліфікованих постачальників та/або виробників для участі в конкурсі на постачання та доставки футболок поло з логотипами.

*Візуал додається до цього документу окремим файлом.

Місце доставки: м. Київ, вул. Григорія Сковороди, 21/16, вхід В,

Оплата: БФ «Право на захист» розглядає співпрацю з постачальником на умовах передоплати не більше 60 % вартості або повної післяплати.

Термін доставки: просимо вказати найкращий можливий термін доставки в Додатку В.

2. Інформація про тендер

2.1. документи запиту:

Наступні додатки є невід’ємною частиною цього тендеру:

Запит,

Додаток A: Технічні характеристики,

Додаток B: Форма фінансової пропозиції,

Додаток С: Кваліфікаційні документи,

2.2. Підтвердження отримання

Будемо вдячні за ваш лист-підтвердження отримання цього запиту, якщо ви направите його на електронну пошту tender@r2p.org.ua із зазначенням наступного:

• Ваше підтвердження отримання цього запиту,

• Повідомлення про намір або відсутність наміру подати тендерну пропозицію.

2.3. Запит на роз’яснення

Учасникам тендеру пропонується надіслати свої запити, якщо потрібні будь-які роз’яснення щодо цього запиту, на електронною поштою на a.usova@r2p.org.ua .

2.4. Пропозиція

Усі пропозиції повинні бути підготовлені українською мовою та з використанням лише Додатків, наданих як частина цього запиту. Тендерні пропозиції, подані в інших форматах, до розгляду не приймаються.

Пропозиція учасника має складатися з наступного:

● Технічні умови (заповнений Додаток А),

● Форма фінансової пропозиції (заповнений Додаток В),

● Кваліфікаційні документи (заповнений Додаток С),

● Зображення запропонованої моделі футболки,

● Установчі документи вашої організації.

Пропозиція повинна включати вартість доставки за вказаною адресою м Київ. Вартість доставки учасник може вказати окремим рядком у формі фінансової пропозиції або включити у вартість футболок (у випадку включення у вартість футболок в додатку в стовпчику «вартість доставки» слід вказати «0»).

2.4.1 Технічні характеристики

Технічна пропозиція не повинна містити жодної цінової інформації, пов’язаної з цим тендером. Не виконання такої вимоги може призвести до дискваліфікації. У поданій технічній пропозиції має бути чітко вказано, чи всі продукти харчування відповідають заданим специфікаціям.

Кожна пропозиція оцінюватиметься на основі критеріїв «Відповідає/Не відповідає» щодо виконання попередніх умов, зазначених у додатках А та С.

Кількість: просимо надати цінові пропозиції для двох варіантів:

  • при замовленні 307 шт.,
  • при замовленні 500 шт.

Рішення щодо кількості, яка буде замовлена, буде прийняте за результатами тендеру.

2.4.2. Форма фінансової пропозиції

Фінансова пропозиція повинна бути подана у вигляді заповненого Додатку B. Пропозиції подаються в національній валюті – в гривнях.

Умови оплати: часткова попередня оплата за безготівковим розрахунком.

Прохання до учасника тендеру залишити свою пропозицію дійсною протягом 10 робочих днів після кінцевого терміну подання.

2.5. Оцінка тендерної пропозиції

Оцінювання проводитиметься у 3 етапи:

1. Технічна складова буде оцінюватися на основі надання оцінки – «Відповідає» або «Не відповідає» умовам подання пропозицій. Перевірка поданої технічної пропозиції проводиться комітетом з технічної оцінки ПнЗ у відповідності до попередніх умов, що описані вище; з подальшою відміткою «Пройшов» або «Не пройшов».

2. Оцінка технічної документації (додаток А та С) проводиться комітетом ПнЗ. Лише пропозиції з оцінкою «Пройшов» по всіх пунктам, будуть допущені до подальшої оцінки.

3. Аналіз фінансової складової буде проводитися лише для тих учасників, які пройдуть технічну оцінку.

2.6. Подання заявок

Тендерні пропозиції повинні бути подані електронною поштою з усіма вкладеннями (Додаток А, Додаток С та супутні документи – в першому листі, Додаток B – в другому листі) у форматі PDF з підписом і печаткою та у форматі Excel.

ВАЖЛИВО: Технічну (додаток А), Кваліфікаційну (додаток С) та Фінансову (додаток В) пропозиції необхідно надсилати двома окремими електронними листами:
перший лист (підписаний «Фінансова пропозиція до тендеру № Q2-T399-ITB»), що включає в себе Додаток В;
другий лист (підписаний «Технічна пропозиція і кваліфікаційні документи до тендеру Q2-T399-ITB»), що включає в себе Додаток А, Додаток С та інші супутні документи.

Просимо надіслати Вашу пропозицію не пізніше 23:59 – 13.06.2023 р. на електронну адресу tender@r2p.org.ua .

Ваша пропозиція буде розглянута протягом п’яти робочих днів, про результати буде повідомлено окремо. Тому просимо зберігати пропозицію актуальною до оголошення результатів. Цінова модель, наведена у пропозиції постачальника залишатиметься чинною протягом всього терміну дії угоди.

БФ «Право на захист» може на власний розгляд продовжити термін подання тендерних пропозицій, повідомивши про це можливих учасників тендеру одночасно. Продовження терміну може супроводжувати внесення змін у документи про запрошення до участі у тендері, підготовлені БФ «Право на захист» за його власною ініціативою чи у відповідь на запит щодо роз’яснення, надісланий можливим постачальником.

З повагою,
Президент БФ «Право на Захист»
Галкін О.Ю

Шановні партнери!

Благодійна організація «БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «ПРАВО НА ЗАХИСТ» запрошує вас до участі в тендері з вибору агенції або готелю для організації конференції в м. Київ, яка включатиме проживання, харчування, оренду конференц-зали, технічне забезпечення.

Детальна інформація наведена нижче:

24 липня

1. Заселення 25 осіб в номери з 14:00,

25 липня – конференція

1. Сніданок у готелі на 25 осіб з 8.00 до 09.00

2. Оренда конференц-зали на цілий день для проведення конференції на 45 осіб, яка буде поділена на дві зони, або потрібне додаткове приміщення задля проведення двох паралельних панелей (з можливістю учасникам вільно переміщатися між зонами).

Схема проведення конференції:
10:00 – 11:00 – спільна панель – розсадка театром.
11:30 – 12:30 – дві паралельні панелі – круглі столи.
13:00 – 14:00 – дві паралельні панелі – круглі столи.
15:00 – 16:00 – дві паралельні панелі – круглі столи.
16:30 – 17:30 – спільна панель – розсадка театром.

3. Вітальна кава/чай для всіх учасників в місці проведення конференції (45 учасників) з 9:30 до 10:00

4. Вода в пляшках негазована об’ємом 0,5 л, – 45 шт.

5. Кава-брейк в місці проведення конференції на 45 осіб з 11:00 до 11:30

6. Обід (фуршетом) в місці проведення конференції на 45 осіб з 14.00 до 15.00

7. Друга кава-брейк в місці проведення конференції на 45 осіб з 16:00 до 16:30

8. Вечеря (фуршетом) в місці проведення конференції на 45 осіб з 18.00 до 20:00

  • *Зала для спільного пленарного засідання буде потім використана як одна з зал для круглого столу.
  • Конференція буде проходити в офлайн та онлайн режимах.
  • Плануються також спікери онлайн.
  • Кількість учасників на спільній панелі – 40-50,
  • Кількість учасників на круглих столах – 20-25.

Технічне забезпечення конференції 25 липня:

1) Забезпечення проведення як спільних панелей, так і двох паралельних із повною звукоізоляцією – потрібна буде апаратура звукознімання.

2) Забезпечення синхронного перекладу (українська та англійська мови), до якого матимуть доступ учасники і офлайн, і онлайн протягом усього заходу на кожній з сесій. Підключення офлайн частини перекладу та звукопідсилення до Зум конференції (обладнання).

3) Апаратура для синхронного перекладу + послуги інженера

4) Кабіна для перекладачів + послуги інженера

5) Трансляція у зум та на ютуб. У зумі має бути можливість чути оригінал та переклад. На ютуб може бути тільки українська трансляція.

6) Трансляція на екран: презентацій учасників, виступи онлайн, учасників у зумі. Для цього потрібні додаткові лептопи.

7) Забезпечення мікрофонами спікерів (5 радіо мікрофонів на спільні панелі та по 10 настільних на кожну з паралельних панелей (всього 20 настільних мікрофонів).

8) Забезпечення колонками + їх монтаж та демонтаж, доставка, послуги інженера.

9) Забезпечення екраном та проектором обох конференц-зал, де буде проходити конференція.

10) Забезпечення камерами в кожній конференц-залі.

11) Послуги оператора в кожній із зал.

12) Два акаунти Зум Pro версія (по одному для кожної зали).

26 липня

1. Сніданок в готелі на 25 осіб з 8:00 до 10.00,

2. Виселення з готелю.

*Оренда конференц-зали та номерів в готелі для учасників конференції можуть бути надані різними готелями. Головне, щоб готелі були у пішій досяжності

*В першу чергу розглядатимуться конференц-зали на мінусових поверхах для можливості проведення заходу під час можливої повітряної тривоги.

Оплата буде здійснюватися за безготівковим розрахунком, частковою попередньою оплатою на юридичну особу або фізичну-особу підприємця.

Просимо надати пропозицію, яка включатиме:

  • фото номерів, які ви пропонуєте, їх опис,
  • фото і опис конференц-зали: розмір, кількість місць для сидіння, можливість розташування вказаними способом,
  • інформацію про оренду, встановлення і обслуговування протягом заходу переліченої апаратури та аксесуарів,
  • інформацію про розташування готелю та конференц-зали (якщо вони в різних приміщеннях – вказати віддаленість готелю від зали),
  • меню харчування та кава-брейків (просимо запропонувати 1 варіант меню або кілька варіантів однакової загальної вартості харчування та включити цю вартість у вашу пропозицію),
  • цінову пропозицію, яка включає всі перелічені послуги, а також всі податки та збори (не включаючи туристичний),
  • умови оплати (відсоток попередньої оплати та післяплати),
  • реєстраційні документи вашої організації.

Просимо надати вашу пропозицію у вигляді чіткої загальної ціни за вищевказані вимоги на адресу tender@r2p.org.ua до 09.06.2023р., 23:59 за київським часом.

Рішення щодо результатів тендеру буде прийняте протягом п’яти робочих днів після завершення збору пропозицій. Тому просимо зберігати вашу пропозицію чинною протягом цього терміну.

У разі виникнення питань Ви можете звертатися до Анни Усової за електронною поштою a.usova@r2p.org.ua або за номером 067 867 16 37.

Щодо деталей проведення конференції просимо звертатися до Наталії Проскуренко: n.proskurenko@r2p.org.ua 050 932 99 75.

Нагадуємо, що пропозиції до тендеру приймаються виключно на адресу tender@r2p.org.ua

Дякуємо за співробітництво.

З повагою,

Президент
Олександр Галкін

Шановні партнери!

Благодійна організація «Благодійний Фонд «Право на захист» запрошує експертів взяти участь у конкурсі на проведення тренінгів з домедичної допомоги для співробітників Фонду в м. Київ.

Формат тренінгу – офлайн,
Місце проведення: виконавець повинен надати приміщення,
Попередня кількість учасників – 100 осіб.
Попередній період проведення тренінгів – середина червня/ початок липня 2023 року.
Умови оплати: часткова попередня оплата, виключно за безготівковим розрахунком.

Вимоги до виконавця:

  • практичний досвід розробки та проведення тренінгів з домедичної допомоги;
  • надання сертифікатів учасникам по проходженню тренінга;
  • володіння комунікаційними навичками.

Пропозиція повинна містити:

1. Програму тренінгу.

2. Опис кваліфікації тренерів, досвід роботи, включаючи інформацію про попередній дотичний досвід, в тому числі досвід у проведенні тренінгів на зазначену тематику.

3. Запропоновану вартість послуг та порядок розрахунків з урахуванням всіх вказаних вимог – включаючи приміщення (Просимо вказувати вартість тренінгу за одного учасника).

4. Реєстраційні документи організації: копія витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; копія свідоцтва про реєстрацію платника податків.

БФ «Право на захист» залишає за собою право на уточнення завдань та годин тренінгових сесій в процесі переговорів з переможцем конкурсу.

Якщо у вас виникнуть питання, ви можете звернутися до Анни Усової за електронною адресою a.usova@r2p.org.ua.

Просимо надати вашу пропозицію не пізніше 02 червня 2023 р. 23:59 за київським часом на електронну адресу: tender@r2p.org.ua

Розгляд та оцінка конкурсних заявок здійснюватиметься Комісією. Про результати конкурсу буде повідомлено протягом п’яти робочих днів з моменту завершення збору пропозицій, тому просимо зберігати пропозицію актуальною до оголошення результатів тендеру.

Дякуємо за співпрацю!

З повагою,
Президент БФ «Право на Захист»
Галкін О.Ю

Шановні партнери!

Благодійна організація «БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «ПРАВО НА ЗАХИСТ» запрошує вас до участі тендері з вибору івент-агенції або готелю для організації проведення форуму, яке включатиме проживання, харчування та оренду конференц-зали. Для проведення заходу розглядаємо готелі в містах Львів, Івано-Франківськ або Чернівці з наявністю конференц-зали.

Детальна інформація і розклад наведені нижче:

21 червня

  • заїзд учасників (орієнтовно 14:00)
  • 19:00 вечеря

22 червня

  • Сніданок для проживаючих в готелі
  • Оренда зали з 9:00 до 18:00
  • 11:00-11:30 кава
  • 13:00-14:00 обід
  • 16:00-16:30 кава
  • 18:00 вечеря
  • З 14:00 до 16:00 по можливості оренда додаткових 2 залів місткістю до 30-40 осіб для роботи в групах.

23 червня

  • Сніданок для проживаючих в готелі
  • Оренда зали з 9:00 до 18:00
  • 11:00-11:30 кава
  • 13:00-14:00 обід
  • 16:00-16:30 кава
  • 18:00 вечеря
  • З 14:00 до 16:00 по можливості оренда додаткових 2 залів місткістю до 30-40 осіб для роботи в групах
  • 24 червня
  • Сніданок для проживаючих
  • Виїзд учасників (орієнтовно 12:00)

Проживання:

  • 3 ночі (21.06-24.06.2023) на 100 осіб:
  • 36 осіб – одномісні номери (36),
  • 64 особи – двомісне поселення з окремими ліжками (32 двомісні номери).

Вимоги до конференц-зали:

  • велика конференц-зала (зі столами) для 100 осіб-резидентів дуже бажано у цокольному / напівпідвальному приміщенні,
  • можливість вільного пересування учасників приміщенням конференц-зали;
  • оснащення кондиціонером;
  • оснащення бездротовим інтернет-звʼязком;
  • оснащення фліпчартом з комплектуючими (папір, маркери);
  • оснащення проектором, екраном та колонками;
  • забезпечення учасників заходу питною водою впродовж двох днів заходу (забезпечення води в пляшках негазованої об’ємом 0.5 л по 100 пляшок на кожен день Форуму / можливість безкоштовного використання кулера з питною водою у вільному доступі);

Додаткові вимоги до організації харчування учасників:

  • кава-паузи щонайменше мають включати: чай (чорний та зелений), кава (розчинна), цукор, вершки (фасовані), печиво (в асортименті), булочки / круасани / бутерброди;
  • обіди щонайменше мають включати: першу страву (наприклад, суп / борщ) другу страву (наприклад, картопля + відбивна котлета + салат), чай, каву, хліб в асортименті;
  • вечері щонайменше мають включати: основну страву (наприклад, м’ясо / риба + гарнір), салат, хліб та напої (чай, кава) в асортименті.

Оплата буде здійснюватися за безготівковим розрахунком, частковою попередньою оплатою на юридичну особу або фізичну-особу підприємця, яка обов’язково не є платником ПДВ.

Просимо надати пропозицію, яка включатиме:

  • фото номерів, які ви пропонуєте, їх опис,
  • фото конференц-зали,
  • опис конференц-зали: розмір, розташування, кількість місць для сидіння, наявність вказаної апаратури та аксесуарів,
  • інформацію про розташування готелю,
  • меню харчування та кава-брейків (просимо запропонувати 1 варіант меню або кілька варіантів однакової загальної вартості харчування та включити цю вартість у вашу пропозицію),
  • цінову пропозицію, яка включає всі перелічені послуги, харчування, а також всі податки та збори,
  • умови оплати (відсоток попередньої оплати та післяплати),
  • реєстраційні документи вашої організації.

Просимо надати вашу пропозицію у вигляді чіткої загальної ціни за вищевказані вимоги на адресу tender@r2p.org.ua до 05.06.2023р., 23:59 за київським часом.

Рішення щодо результатів тендеру буде прийняте протягом п’яти робочих днів після завершення збору пропозицій. Тому просимо зберігати вашу пропозицію чинною протягом цього терміну.

У разі виникнення питань Ви можете звертатися до Анни Усової за електронною поштою a.usova@r2p.org.ua або за номером 067 867 16 37.

Нагадуємо, що пропозиції до тендеру приймаються виключно на адресу tender@r2p.org.ua

Дякуємо за співробітництво.

З повагою,

Президент
Олександр Галкін

Шановні партнери!
Благодійна організація «БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «ПРАВО НА ЗАХИСТ» запрошує до участі в тендері з вибору агенції для розробки системи обліку активностей та керування діяльністю Фонду.

Вимоги та опис можливостей системи додаються окремим файлом до цього запиту.

Умови оплати: безготівковий розрахунок на юридичну особу або фізичну особу-підприємця, попередня оплата – не більше 50%.

Просимо надати вашу пропозицію окремим файлом, в якому вказано:

  • повна вартість послуг з урахуванням всіх наведених вимог та умов,
  • етапи і терміни виконання робіт,
  • приклади ваших робіт,
  • умови оплати.

За технічними питаннями ви можете звернутися до Олександра Андрушко:
o.andrushko@r2p.org.ua , 0676560362

Щодо питань тендерної процедури можна звертатися до Анни Усової:
a.usova@r2p.org.ua , 0678671637

Пропозиції приймаються до 23:59, 2 червня 2023 р. за електронною поштою tender@r2p.org.ua .

Ваша пропозиція буде розглянута протягом п’яти робочих днів. Про результати тендеру буде повідомлено окремо. БФ «Право на захист» може на власний розгляд продовжити термін подання тендерних пропозицій, повідомивши про це можливих учасників тендеру одночасно. Продовження терміну може супроводжувати внесення змін у документи про запрошення до участі у тендері, підготовлені БФ «Право на захист» за його власною ініціативою чи у відповідь на запит щодо роз’яснення, надісланий можливим постачальником.

Дякуємо за співпрацю.

З повагою,
Президент
Олександр Галкін

Шановні партнери!

Благодійний Фонд «Право на Захист» запрошує Вас до участі в тендері з вибору постачальника брендованих парасоль. Просимо уважно ознайомитися з вимогами та умовами, наведеними нижче.

  • Парасоля складна (не тростина) напівавтоматична,
  • 8 «відсіків»,
  • колір – синій,
  • друк: 3 логотипи, розташовані в одному «відсіку»,
  • кількість – 200 шт.
  • Візуал додається до цього запиту.

Оплата: безготівковим розрахунком на юридичну особу або ФОП без ПДВ.

Доставка: НП за рахунок замовника в м. Київ.

Для участі в тендері просимо надати:

  • вартість замовлення (з урахуванням всіх вказаних вимог та умов),
  • умови оплати (попередня/ післяплата),
  • терміни виготовлення,
  • реєстраційні документи Вашої організації.

Просимо надіслати Вашу пропозицію не пізніше 14:00 – 23.05.2023 р. на електронну адресу tender@r2p.org.ua .

Пропозиція буде розглянута протягом трьох робочих днів після завершення збору пропозицій. Тому просимо зберігати вашу пропозицію актуальною до оголошення результатів.

Якщо у Вас виникнуть питання, звертайтеся, будь ласка, до Усової Анни за електронною адресою a.usova@r2p.org.ua .

З повагою,

Президент БФ «Право на Захист»
Галкін О.Ю

Шановні партнери!

Благодійна організація «БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «ПРАВО НА ЗАХИСТ» запрошує вас до участі в тендері з вибору місця проведення форуму, яке включатиме проживання, харчування та оренду конференц-зали.

Для проведення заходу розглядаємо наступні локації:

  • м. Яремче (Івано-Франківська обл.)
  • м. Івано-Франківськ (Івано-Франківська обл.)
  • м. Трускавець (Львівська обл.)
  • смт. Славське (Львівська обл.)
  • м. Чернівці (Чернівецька обл.)

Детальна інформація наведена нижче:

Проживання:

2 ночі (21.06-23.06.2023) на 60 осіб (30 номерів з двомісним поселенням з окремими ліжками),
*можливе розселення в одномісні номери за відсутності необхідного номерного фонду;

оренда конференц-зали для проведення форуму на 60 осіб:

  • 21.06 – з 13.00 до 22.00,
  • 22.06 – з 09.30 до 18.00,
  • 23.06 – з 09.30 до 14.00;

харчування та кава-брейки.

Розклад та детальний опис:

21 червня

1. Оренда просторої конференц-зали для проведення форуму на 60 осіб (з можливістю учасникам працювати в групах та вільно переміщатися)  з 13.00 до 22.00. Розміщення без столів, стільці театром.

2. Оренда проектора та екрану, колонки, мікрофони за наявності – з 14.00 до 22.00

3. Оренда фліпчарту та комплектуючих (папір, маркери), інтернет –  з 14.00 до 22.00

4. Вода в пляшках негазована об’ємом 0,5 л – 60 шт. (якщо є можливість безкоштовного використання кулера у вільному доступі, то прописати).

5. Заселення 60 осіб з 14:00

6. Обід на 60 осіб з 13.00 до 14.00

7. Кава-брейк на 60 осіб з 15.15 до 15.45

8. Вечеря на 60 осіб з 19.00 до 20.00

22 червня

1. Оренда конференц-зали для проведення форуму на 60 осіб (з можливістю учасникам працювати в групах та вільно переміщатися) – з 09.30 до 18.00. Розміщення без столів, стільці театром.

2. Оренда проектора та екрану, колонки, мікрофони за наявності – з 10.00 до 18.00

3. Оренда фліпчарту та комплектуючих (папір, маркери), інтернет – з 10.00 до 18.00

4. Вода в пляшках негазована об’ємом 0,5 л, – 60 шт. (якщо є можливість безкоштовного використання кулера у вільному доступі, то прописати).

5. Сніданок на 60 осіб з 8.30 до 10.00

6. Кава-брейк на 60 осіб з 12.00 до 12.30

7. Обід на 60 осіб з 14.00 до 15.00

8. Вечеря на 60 осіб з 18.00 до 19.00

23 червня

1. Оренда конференц-зали для проведення форуму на 60 осіб (з можливістю учасникам працювати в групах та вільно переміщатися) – з 09.30 до 14.00. Розміщення без столів, стільці театром.

2. Оренда фліпчарту та комплектуючих (папір, маркери), інтернет – з 10.00 до 14.00

3. Вода в пляшках негазована об’ємом 0,5 л, – 60 шт (якщо є можливість безкоштовного використання кулера у вільному доступі, то прописати).

4. Сніданок на 60 осіб з 8.30 до 10.00

5. Кава-брейк на 60 осіб з 12.00 до 12.30

6. Виселення учасників стандартне

7. Обід на 60 осіб з 13.30 до 14.30

Проживання:

2 ночі (21.06-23.06.2023) на 60 осіб (30 номерів двомісне поселення з окремими ліжками).

*можливе розселення в одномісні номери за відсутності необхідного номерного фонду;

Оплата буде здійснюватися за безготівковим розрахунком, частковою попередньою оплатою
на юридичну особу або фізичну-особу підприємця зі спрощеною системою оподаткування, 3 група.

Просимо надати пропозицію, яка включатиме:

  • фото номерів, які ви пропонуєте, їх опис,
  • фото конференц-зали,
  • опис конференц-зали: розмір, кількість місць для сидіння, наявність переліченої апаратури та аксесуарів,
  • інформацію про розташування готелю,
  • меню харчування та кава-брейків (просимо запропонувати 1 варіант меню або кілька варіантів однакової загальної вартості харчування та включити цю вартість у вашу пропозицію),
  • цінову пропозицію, яка включає всі перелічені послуги, харчування, а також всі податки та збори,
  • умови оплати (відсоток попередньої оплати та післяплати),
  • реєстраційні документи вашої організації.

Просимо надати вашу пропозицію у вигляді чіткої загальної ціни за вищевказані вимоги на адресу tender@r2p.org.ua до 26.05.2023р., 23:59 за київським часом.

Рішення щодо результатів тендеру буде прийняте протягом п’яти робочих днів після завершення збору пропозицій. Тому просимо зберігати вашу пропозицію чинною протягом цього терміну.

У разі виникнення питань Ви можете звертатися до Анни Усової за електронною поштою a.usova@r2p.org.ua або за номером 067 867 16 37.

Нагадуємо, що пропозиції до тендеру приймаються виключно на адресу tender@r2p.org.ua

Дякуємо за співробітництво.

З повагою,

Президент
Олександр Галкін

Дата запиту: 01.05.2023
Дата закінчення прийняття пропозицій: 08.05.2023
Час закінчення прийняття пропозицій: 23:59
Номер тендеру: № ITB Q2- T147-ITB
Пропозиції приймаються на: tender@r2p.org.ua

Коротко про БФ «Право на захист»

Благодійний Фонд «Право на захист» – українська благодійна організація, діяльність якої спрямована на захист і дотримання прав людини вразливих груп населення: біженців, вимушених переселенців, осіб без громадянства та осіб під ризиком без громадянства і без документів.

Докладна інформація про діяльність БФ «Право на захист» надана на веб-сайті https://r2p.org.ua.

Благодійна організація «БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «ПРАВО НА ЗАХИСТ» пропонує Вам взяти участь у конкурсному відборі постачальника бронежилетів та шоломів:

Перелік необхідних товарів зазначений в Запрошенні до участі в тендері та додатку В

Увага: не допускаються товари виробництва країн: росії та Білорусі; не можна пропонувати продукцію завезену з території держав-агресорів, незалежно від країни походження.

Оплата послуг – 70% передоплата та 30% післяплати виключно за безготівковим розрахунком (можливо без НДС). Деталі обговорюються під час заключення Договору.

2. Інформація про Тендер

2.1. ДОКУМЕНТИ, які складають Запрошення до Участі у Тендері

Зазначені нижче додатки є невід’ємною частиною цього Запрошення до участі у тендері:

  • Додаток А (технічна пропозиція);
  • Додаток В (фінансова пропозиція);
  • реєстраційні документи, контактна особа;
  • терміни доставки та умови оплати.

2.2 Підтвердження

Просимо повідомити нам про отримання цього Запрошення до Участі у Тендері електронною поштою на адресу tender@r2p.org.ua підтвердженням про згоду на участь або про відмову.

2.3 Пропозиція

Пропозиції слід подавати, користуючись поданими Додатками.

2.3.1 Подання тендерної пропозиції:

Пропозиції приймаються до 23.59 08 травня 2023 року виключно за електронною поштою tender@r2p.org.ua.

Пропозиції слід подавати електронною поштою, при цьому всі додатки повинні надаватися у форматі PDF (як додаток, можна надіслати копії цих документів також у форматі Excel або в інших форматах).

ВАЖЛИВО: Фінансову пропозицію Додаток В та технічну пропозицію (Додаток A) необхідно надіслати двома окремими електронними листами.
Тобто, перший лист (підписаний та у форматі Excel – Фінансова пропозиція), що включає в себе Додаток В;
другий лист (підписаний- Технічна пропозиція), що включає в себе Додаток А.

ВАЖЛИВО: Пропозиція, отримана після зазначеної вище дати або надіслана на іншу адресу, ніж tender@r2p.org.ua, буде відхилена.

Тендерні пропозиції повинні бути оформлені на офіційному фірмовому бланку, який чітко ідентифікує вашу компанію.

2.3.2 Зміст технічної пропозиції

Ваша технічна пропозиція повинна бути чіткою відповіддю на запитання в Додатку А. В разі, якщо виникли будь-які невідповідності, вони повинні бути зазначені окремим пунктом.

ВАЖЛИВО: У Технічну пропозицію не слід включати інформацію про ціни. Невиконання цієї вимоги потягне за собою дискваліфікацію.

2.3.3 Зміст фінансової пропозиції

Ваша фінансова пропозиція повинна подаватися згідно з Формою фінансової пропозиції (Додаток B).

Фінансова пропозиція, повинна містити цінову пропозицію в одній валюті – гривня.

Вартість товару слід вказати з урахуванням ПДВ, інших зборів, та додаткових витрат.

БФ «ПРАВО НА ЗАХИСТ» не наполягає на тому, щоб фінансову пропозицію надавали лише платники ПДВ. Підприємці, що не є платниками ПДВ, можуть також надсилати свої пропозиції. У будь-якому випадку, вартість товарів у фінансовій пропозиції має включати всі податки та бути остаточними.

Окремо просимо зазначити знижки, що пропонуються, і ціну зі знижкою.

Просимо зберігати чинність своєї пропозиції протягом 10 днів, починаючи з дати закінчення прийняття тендерних пропозицій. БФ «Право на захист» зробить усе можливе для вибору постачальника за цей період. Цінова модель, наведена у пропозиції постачальника залишатиметься чинною протягом всього терміну дії угоди.

2.4 Оцінка тендерних пропозицій

Найбільш оптимальна за ціною пропозиція, яка буде відповідати Технічної специфікації, буде рекомендована для укладення Договору.

БФ «Право на Захист» розглядає можливість перемоги декількох постачальників.

Ваша пропозиція буде розглянута протягом п’яти  робочих днів. Результати тендеру буде повідомлено окремо.

БФ «Право на захист» може на власний розгляд продовжити термін подання тендерних пропозицій, повідомивши про це можливих учасників тендеру одночасно. Продовження терміну може супроводжувати внесення змін у документи про запрошення до участі у тендері, підготовлені БФ «Право на захист» за його власною ініціативою чи у відповідь на запит щодо роз’яснення, надісланий можливим постачальником.

У разі виникнення запитань, Ви можете звертатися до Софії Щегімбаєвої за телефоном +380958326880 або електронною поштою s.shchehimbaieva@r2p.org.ua

Дякуємо за співробітництво!

1. Вимоги

Благодійний фонд «Право на захист» запрошує кваліфікованих постачальників для участі в конкурсі на одноразове постачання канцелярських товарів.

Місця доставки: розсилка по містам у кількості, що вказана в додатку В:
Львів: вул. Франка 9, Чернівці: вул. Щербанюка, буд. 5, Київ: вул. Г. Сковороди 21/16, блок В, Чернігів: вул. П’ятницька, 49, Дніпро: вул. Столярова, 5; Вінниця: вул. Магістратська (Першотравнева) вул. 156 а, офіс 202.

Термін доставки: учасник повинен вказати найкращий можливий термін доставки в технічній специфікації (Додаток А).

Умови оплати: безготівкова оплата на юридичну особу або Фізичну Особу Підприємця, часткова попередня оплата. Учасник повинен вказати відсоток попередньої оплати та терміни післяплати в технічній специфікації (Додаток А).

2. Інформація про тендер

2.1. документи запиту:

Наступні додатки є невід’ємною частиною цього тендеру:

2.2. Підтвердження отримання

Будемо вдячні за ваш лист-підтвердження отримання цього запиту, якщо ви направите його на електронну пошту tender@r2p.org.ua із зазначенням наступного:
• Ваше підтвердження отримання цього запиту,
• Повідомлення про намір або відсутність наміру подати тендерну пропозицію.

2.3. Запит на роз’яснення

Учасникам тендеру пропонується надіслати свої запити, якщо потрібні будь-які роз’яснення щодо цього запиту, на електронну пошту a.usova@r2p.org.ua

2.4. Пропозиція

Усі пропозиції повинні бути підготовлені українською мовою та з використанням лише Додатків, наданих як частина цього запиту. Тендерні пропозиції, подані в інших форматах, до розгляду не приймаються.

Пропозиція учасника має складатися з наступного:

  • Технічні умови (заповнений Додаток А) у форматі PDF та у форматі Excel,
  • Форма фінансової пропозиції (заповнений Додаток В) у форматі PDF та у форматі Excel,
  • Установчі документи вашої організації.

2.4.1 Технічна пропозиція:

Технічна пропозиція не повинна містити жодної цінової інформації. Невиконання такої вимоги може призвести до дискваліфікації.

Кожна технічна пропозиція оцінюватиметься на основі критеріїв «Відповідає/Не відповідає» умовам, зазначеним у додатку А.

2.4.2. Форма фінансової пропозиції

  • Фінансова пропозиція повинна бути подана у вигляді заповненого Додатку B. Пропозиції подаються в національній валюті – в гривнях, з урахуванням всіх податків та зборів.
  • Просимо учасників тендеру залишити свої пропозиції дійсними протягом 10 робочих днів після кінцевого терміну подання.

2.5. Оцінка тендерної пропозиції

Оцінювання проводитиметься у 3 етапи:

1. Правильно оформлена і надана пропозиція: буде оцінюватися на основі надання оцінки – «Відповідає» або «Не відповідає» умовам подання пропозицій (детально умови описані нижче).

2. Оцінка технічної документації (додаток А) проводиться комітетом з у відповідності до попередніх умов, що описані вище, з подальшою відміткою «Пройшов» або «Не пройшов». Лише пропозиції з відповіддю «Так» по всім пунктам, будуть допущені до подальшої оцінки.

3. Аналіз фінансової складової буде проводитися лише для тих учасників, які пройдуть технічну оцінку.

2.6. Подання заявок

Пропозиція повинна бути надана на офіційному бланку, який чітко ідентифікує вашу компанію (в шапці додатків вкажіть назву компанії, за можливості додайте логотип).

Тендерні пропозиції повинні бути подані на адресу tender@r2p.org.ua з усіма вкладеннями (Додаток А та установчі документи – в першому листі, Додаток B – в другому листі) у форматі PDF (з підписом і печаткою) та у форматі Excel.

ВАЖЛИВО: Технічну пропозицію (додаток А) з документами та Фінансову пропозицію (додаток В) необхідно надсилати двома окремими електронними листами.

Фінансову інформацію в технічній пропозиції не вказувати!

Тобто: перший лист (тема листа: Фінансова пропозиція до тендеру № Q2-T115-ITB), що включає в себе Додаток В;другий лист (тема листа: Технічна пропозиція до тендеру № Q2-T115-ITB), що включає в себе Додаток А та установчі документи.

ВАЖЛИВО: Пропозиції до тендеру приймаються виключно на електронну адресу tender@r2p.org.ua !

Дякуємо за співробітництво.

З повагою,

Президент
Олександр Галкін