Зробити пожертву
Укр / Eng

Благодійна організація «БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «ПРАВО НА ЗАХИСТ» запрошує Вас взяти участь у тендері з вибору постачальника ноутбуків.

ДАТА І ЧАС ЗАКІНЧЕННЯ ПРИЙНЯТТЯ ПРОПОЗИЦІЙ: 16 грудня 2020 – 23:59 за східноєвропейським часом

Оплата послуг – виключно за безготівковим розрахунком. (буде заключено договір)

Кількість – 8 шт

Є можливість запропонувати декілька моделей ноутбуків, які відповідають тех.характеристиці (але не більше 2)

Технічні характеристики:

  • Екран 14-15*6
  • SSD не менше 256 ГБ
  • RAM не менше 8 ГБ
  • Процесор не менше i5-10210U
  • З підсвіткою клавіатури
  • Вага до 2 кг

місце поставки – м.Київ, вул Щекавицька 57

Товар повинен бути в наявності.

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕНДЕР

ДОКУМЕНТИ, які складають Запрошення до Участі у Тендері

Зазначені нижче додатки є невід’ємною частиною цього Запрошення до участі у тендері:

  • Додаток A: Технічна пропозиція та супроводжуючі документи;
  • Додаток B: Ваша комерційна/фінансова пропозиція.

Ваша пропозиція повинна містити:

  1. Ваші реєстраційні документи.
  2. Заповнений Додаток A (Технічна специфікація).
  3. Заповнений Додаток В (Форма фінансової пропозиції).

ВАЖЛИВО: Фінансову пропозицію (Додаток В) та технічну пропозицію (Додатки A) необхідно надіслати двома окремими електронними листами.

Тобто, перший лист (підписаний – Фінансова пропозиція), що включає в себе Додаток В ; другий лист (підписаний – Технічна пропозиція), що включає в себе Додаток A .

ВАЖЛИВО: Пропозиція, отримана після зазначеної вище дати або надіслана на іншу адресу, ніж tender@r2p.org.ua , буде відхилена.

 ЗАПИТИ НА РОЗ’ЯСНЕННЯ

Учасникам тендеру пропонується подавати лише запити на роз’яснення щодо Запрошення до Участі у конкурсі Ірині Куліковській електронною поштою на адресу i.kulikovska@r2p.in.ua

БФ «Право на захист» може на власний розгляд продовжити термін подання тендерних пропозицій, повідомивши про це можливих учасників тендеру одночасно. Продовження терміну може супроводжувати внесення змін у документи про запрошення до участі у тендері, підготовлені БФ «Право на захист» за його власною ініціативою чи у відповідь на запит щодо роз’яснення, надісланий можливим постачальником.

ДАТА І ЧАС ЗАКІНЧЕННЯ ПРИЙНЯТТЯ ПРОПОЗИЦІЙ:

23 грудня 2020 р. – 23:59 год. за східноєвропейським часом

БФ «Право на захист» запрошує подати пропозицію на укладення договору щодо страхування від нещасного випадку представників та співробітників БФ «Право на захист».

Застраховані особи: співробітники та партнери-контрагенти (законтрактовані СПД) Фонду, зайняті як соціальні працівники, юристи, адвокати, водії, які здійснюють виїзди у райони Донецької та Луганської областей під контролем України, в тому числі у населенні пункти поблизу лінії розмежування та пункти пропуску (КПВВ) на лінії розмежування, з метою моніторингу ситуації з дотримання прав громадян, надання консультацій з захисту прав, надання консультацій з соціальних питань.

Кількість застрахованих у 2021 р. – 50 осіб з можливістю додавання декількох осіб на неповний рік.

ВАЖЛИВО: Територія страхового покриття договору має включати райони Донецької та Луганської областей під контролем України, в тому числі населенні пункти поблизу лінії розмежування та пункти пропуску (КПВВ) на лінії розмежування

Оплата буде проводитися одноразовим платежем виключно за безготівковим розрахунком.

Строк дії договору 12 місяців (до 31 грудня 2021 р.

ПОДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ:

Термін подання: 23.12.2020, 23:59 год. за східноєвропейським часом.

Пропозиція, отримана після зазначеної вище дати або надіслана на іншу адресу, ніж tender@r2p.org.ua , буде дискваліфікована.

Ми були б вдячні, якщо б ви повідомили нам про отримання цього Запрошення до Участі у Тендері електронною поштою на адресу tender@r2p.org.ua підтвердженням про згоду на участь або про відмову.

2.2 ПРОПОЗИЦІЯ

Ваша пропозиція повинна містити:

  1. Інформацію про Вашу компанію (в тому числі вказати кінцевого бенефіціара компанії), чисельність працівників, досвід роботи на ринку, відгуки клієнтів, рейтинг серед компаній страхування від нещасного випадку, показник страхових виплат до страхових зборів за 2018-2019 рр.;
  2. Технічну пропозицію ( Додаток A);
  3. Фінансову пропозицію (Додаток В);
  4. Проєкт (шаблон) договору. (Звертаємо Вашу увагу, що, у разі, якщо в договорі є посилання на внутрішні документи, довіреності, прикази та інші – їх потрібно буде також надати)
  5. Ліцензію
  6. Просимо обов’язково прописувати процедуру виключення/додавання/зміну застрахованих осіб, а також коефіцієнти короткостроковості в залежності від строку страхування.

Усі запитання щодо цього Запрошення до Участі у Тендері просимо надсилати до Куліковської Ірини електронною поштою на i.kulikovska@r2p.org.ua  до 18:00 год 23.12.2020 р.

БФ «Право на захист» може на власний розгляд продовжити термін подання тендерних пропозицій, повідомивши про це можливих учасників тендеру одночасно. Продовження терміну може супроводжувати внесення змін у документи про запрошення до участі у тендері, підготовлені БФ «Право на захист» за його власною ініціативою чи у відповідь на запитання, надіслані можливим постачальником.

ДАТА І ЧАС ЗАКІНЧЕННЯ ПРИЙНЯТТЯ ПРОПОЗИЦІЙ:

19 січня 2021 – 23:59 год. за східноєвропейським часом

Благодійна організація «БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «Право на Захист» пропонує Вам взяти участь у конкурсному відборі постачальника канцелярських, санітарно-гігієнічних та господарських товарів на 2020 р.

Перелік необхідних товарів та прогнозований обсяг по найбільш вживаним позиціям зазначений в Додатку В.

Регіони доставки: Київ, Дніпро, Чернігів, Львів, Луцьк, Запоріжжя, Кривий Ріг, Харків, Сєвєродонецьк (Луганська обл.), Слов’янськ, Маріуполь, Курахове, Бахмут (Донецька обл.).

Частота розміщення замовлень на поставку: по Києву – 2 рази на місяць, по інших містах – 1 раз на місяць.

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕНДЕР

Строк дії договору – до 31 грудня 2021 рік.

Оплата товарів – виключно за безготівковим розрахунком.

ДОКУМЕНТИ, які складають Запрошення до Участі у Тендері

Зазначені нижче додатки є невід’ємною частиною цього Запрошення до участі у тендері:

У пропозиції просимо надати наступну інформацію:

  1. Інформацію про Вашу компанію, досвід роботи на ринку, відгуки клієнтів.
  2. Ціни на товари з переліку у Додатку А з урахуванням ПДВ та будь-яких інших податків, зборів, нарахувань, доставки, тощо.
  3. Умови зміни цін, якщо постачальник передбачає таку можливість. 
  4. Розмір знижки на товари та/або товарні групи постачальника, які не внесені до Додатку А.
  5. Режим оплати (передоплата, оплата по факту поставки).
  6. Процедуру та умови доставки в регіони.
  7. Порядок та терміни врегулювання рекламацій (пересортиця, недовезення і т.д.).

ВАЖЛИВО: Фінансову пропозицію (Додаток В) та технічну пропозицію (Додаток A) необхідно надіслати двома окремими електронними листами.

Тобто: 

  • перший лист (підписаний – Фінансова пропозиція), що включає в себе Додаток В;
  • другий лист (підписаний – Технічна пропозиція), що включає в себе Додаток А.

ОЦІНКА ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ

БФ «Право на захист» може на власний розгляд продовжити термін подання тендерних пропозицій, повідомивши про це можливих учасників тендеру одночасно. Продовження терміну може супроводжувати внесення змін у документи про запрошення до участі у тендері, підготовлені БФ «Право на захист» за його власною ініціативою чи у відповідь на запит щодо роз’яснення, надісланий можливим постачальником.

У разі виникнення запитань, Ви можете звертатися до Ірини Куліковської за телефоном +380443371762 або електронною поштою i.kulikovska@r2p.in.ua

Благодійна організація «БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «ПРАВО НА ЗАХИСТ» запрошує Вас взяти участь у конкурсному відборі на відновлення та заправку картриджів на 2021 рік для наступних моделей техніки:

  • Принтери:

HP LJ Pro 400 M401dn

HP LJ 1320

HP LJ P2055dn

Samsung mlt-d209s

CANON MP250

Canon i-Sensys LBP613Cdw

  • Копіювальні апарати:

XEROX WС 5222

Samsung ProXpress 3870fd

XEROX Workcentre 5325

  • МФУ:

Kyocera Ecosys M2540dn

Kyocera Ecosys m3040dn

KYOCERA ECOSYS M3040IDN

Повний список у .xlsx файлі

Просимо вказати в пропозиції ціну товарів з урахуванням наступного:

  • ПДВ та інших податків та зборів;
  • Вартості доставки до нашого офісу за адресою: м. Київ, вул. Щекавицька 57;
  • Здійснення розрахунків виключно безготівковим шляхом;

Будь ласка, розкрийте умови гарантії та якості обслуговування, а також механізм реагування у випадку виявлення дефектів.

Пропозиції приймаються до 23:59 20 січня 2020 року за електронною поштою i.kulikovska@r2p.in.ua

Ваша пропозиція буде розглянута протягом п’яти робочих днів. Про результати тендеру буде повідомлено окремо.

У разі виникнення запитань, Ви можете звертатися до Ірини Куліковської за телефонoм +380443371762 або електронною поштою i.kulikovska@r2p.in.ua

ДАТА І ЧАС ЗАКІНЧЕННЯ ПРИЙНЯТТЯ ПРОПОЗИЦІЙ: 26 січня 2021 – 23:59 год. за східноєвропейським часом

 Строк дії договору – 2021 рік.

Оплата товару – виключно за безготівковим розрахунком.

Благодійна організація «Благодійний фонд «Право на Захист пропонує Вам взяти участь у конкурсному відборі провайдера послуг друку поліграфічної продукції за асортиментом, що наводиться в Додатку В.

Регіони доставки виготовленої поліграфічної продукції: Київ, Дніпро, Чернігів, Львів, Луцьк, Запоріжжя, Харків, Сєвєродонецьк (Луганська обл.), Слов’янськ, Маріуполь, Курахове, Бахмут (Донецька обл.).

ДОКУМЕНТИ, які складають Запрошення до Участі у Тендері

Зазначені нижче додатки є невід’ємною частиною цього Запрошення до участі у тендері:

У пропозиції просимо надати наступну інформацію:

  1. Інформацію про Вашу компанію (в тому числі вказати кінцевого бенефіціара компанії), чисельність працівників, досвід роботи на ринку, відгуки клієнтів
  2. Ціни на друк поліграфічної продукції з переліку у Додатку В з урахуванням ПДВ та будь-яких інших податків, зборів, нарахувань, вартості доставки тощо.
  3. Умови зміни цін, якщо постачальник передбачає таку можливість.  
  4. Розмір знижки на друк поліграфічної продукції у випадку замовлення накладу більшого, ніж найбільший запитуваний в шкалі наклад з Додатку В (знижка рахується від найнижчої ціни, тобто від ціни, яка запропонована для найбільшого запитуваного накладу).  

     Тобто, механізм зміни ціни у випадку зменшення/збільшення накладу. Виходячи з того що, зменшення накладу приводить до збільшення ціни за одиницю, та навпаки для випадку збільшення накладу.

  • Режим оплати (передоплата, оплата по факту поставки).
  • Процедуру та умови доставки в регіони.
  • Порядок та терміни врегулювання рекламацій (брак друку, пересортиця, недовезення і т.д.).

2.3.1 ПОДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ:


ВАЖЛИВО: Фінансову пропозицію (Додаток В) та технічну пропозицію (Додатки A) необхідно надіслати двома окремими електронними листами.

Тобто:

  • перший лист (підписаний – Фінансова пропозиція), що включає в себе Додаток В;
  • другий лист (підписаний – Технічна пропозиція), що включає в себе Додаток А.

ВАЖЛИВО: Пропозиція, отримана після зазначеної вище дати або надіслана на іншу адресу, ніж tender@r2p.org.ua , буде відхилена.

Учасникам тендеру пропонується подавати лише запити на роз’яснення щодо Запрошення до Участі у конкурсі Ірині Куліковській електронною поштою на адресу i.kulikovska@r2p.in.ua


Кінцевий термін отримання запитань – 18:00 год. за східноєвропейським часом 26.01.2021 р.

ВАЖЛИВО: Зверніть, будь ласка, увагу на те, що тендерні пропозиції НЕ МОЖНА надсилати на вищезазначену адресу електронної пошти.

БФ «Право на захист» може на власний розгляд продовжити термін подання тендерних пропозицій, повідомивши про це можливих учасників тендеру одночасно. Продовження терміну може супроводжувати внесення змін у документи про запрошення до участі у тендері, підготовлені БФ «Право на захист» за його власною ініціативою чи у відповідь на запит щодо роз’яснення, надісланий можливим постачальником.

Благодійна організація «БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «ПРАВО НА ЗАХИСТ», пропонує Вам взяти участь у тендері на письмовий переклад текстів.

 Строк дії контракту – 2021 рік.

Оплата послуг – виключно за безготівковим розрахунком.

Просимо Вас надіслати комерційну пропозицію із зазначенням вартості та строків письмового перекладу текстів за наступними позиціями за сторінку* (до 10-ти cторінок/більше 10 сторінок):

* сторінка – 1800 знаків з пробілами та розділовими знаками

1. З української на англійську;

2. З російської на англійську;

3. З англійської на українську;

4. З англійської на російську;

5. З російської на українську;

6. З української на російську.

Тендер буде поділено на 2 етапи:

1 – цінова пропозиція

2 – переклад тексту (оцінювання якості перекладу)

До пропозиції просимо долучити наступну інформацію:

  • Загальні відомості про Вашу компанію, досвід роботи у сфері перекладу.
  • Рекомендації клієнтів.
  • Копії документів ФОП (для приватних підприємців).
  • Лист-підтвердження наявності відповідної кваліфікації у задіяних перекладачів.

Пропозиції приймаються до 23:59 09 лютого 2021 року за електронною поштою i.kulikovska@r2p.in.ua

Ваша пропозиція буде розглянута протягом п’яти робочих днів. Про результати тендеру буде повідомлено окремо.

У разі виникнення запитань, Ви можете звертатися до Ірини Куліковської за телефонoм +380443371762 або електронною поштою i.kulikovska@r2p.in.ua

Благодійна організація «БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «ПРАВО НА ЗАХИСТ» запрошує Вас взяти участь у тендері з вибору розробника програмного забезпечення для доопрацювання і розвитку системи IDP CRM (проект «Адвокація, захист та правова допомога внутрішньо переміщеним особам»).

Строк дії договору – 2021 рік.

Оплата послуг – виключно за безготівковим розрахунком.

IDP CRM – це система управління відносинами з клієнтами, що була розроблена у 2016 році для збору та зберігання  інформації про ВПО та їх потреби, а також про дії, що здійснює «Право на Захист», щоб задовольнити ті потреби ВПО (дії в рамках надання безоплатної правової допомоги,  надання індивідуальної цільової благодійної допомоги, тощо). Система представляє собою базу даних, веб сервіс для кінцевих користувачів для взаємодії із системою, функціональність для призначення та обмеження по ролях, функціональність імпорту та експорту даних в/із БД, рішення для безпечного зберігання персональних даних клієнтів.

Ваша пропозиція повинна містити:

  1. Комерційну пропозицію згідно з технічним завданням.
  2. Загальні відомості про Вашу компанію (короткий опис/презентація)).
  3. Ваші реєстраційні документи.

Просимо надіслати Вашу пропозицію не пізніше 09 березня 2021 року на електронну адресу i.kulikovska@r2p.in.ua

Ваша пропозиція буде розглянута протягом десяти робочих днів, про результати буде повідомлено окремо.

Прийом заявок продовжено до 9 березня 2021 р. (включно)

Благодійна організація «БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «ПРАВО НА ЗАХИСТ» пропонує Вам взяти участь у конкурсному відборі постачальника послуг створення учбового відеокурсу із впровадження гуманітарних стандартів захисту в практику цивільного захисту на сході України.

Вимоги до учасників:

  1. Релевантний досвід у сфері відео-продакшну 
  2. Наявність необхідного обладнання та навичок для зйомки та монтажу відео

Учасникам необхідно подати електронну заявку, яка має містити наступні пункти:

1.  Заповнений Додаток А (Форма Технічної специфікації).

2. Заповнений Додаток В (Форма фінансової пропозиції) відповідно до Технічного завдання.

3.  Резюме із зазначенням інформації про реалізовані релевантні відео.

4. Приклади попередньо реалізованих відео-продуктів (у вигляді окремих відео файлів чи посилань на роботи).

5. Рекомендації (як перевага).

6. Інформацію про форму співпраці (договір із СПД, юридичною особою чи фізичною особою) та реєстраційні документи.

Оплата послуг – виключно за безготівковим розрахунком.

Чекаємо на Ваші пропозиції на електронну пошту tender@r2p.org.ua до 25.02.2021 р. (включно)

Учасникам тендеру пропонується надсилати додаткові запитання на електронну пошту  l.lukianenko@r2p.org.ua. 

Ваша пропозиція буде розглянута протягом п’яти робочих днів.

Результати тендеру будуть повідомлено окремо.

Благодійна організація «Благодійний фонд «Право на захист» пропонує вам взяти участь у тендері на підготовку аналітичного дослідження «Порівняльний аналіз нормативного врегулювання щодо реагування та захисту населення в умовах надзвичайної ситуації та збройного конфлікту».

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕНДЕР

Оплата буде здійснюватися за безготівковим розрахунком.

Підготовка Порівняльного аналізу буде проведена упродовж трьох місяців з 1.02.2021 по 30.04.2020

Вимоги до кандидата:

  1. Вища юридична чи відповідна освіта
  2. Досвід аналітичної роботи не менше 5 років;
  3. Досвід роботи у сфері правового регулювання (правова допомога, адвокація тощо)
    прав ВПО, осіб, які постраждали від конфлікту не менше 5 років;
  4. Знання міжнародного законодавства та практики ЄСПЛ;
  5. Досвід нормотворчої роботи (підтверджений);
  6. Участь у відповідних тематичних міжнародних конференціях, інших аналогічних
    заходах буде перевагою;
  7. Досконале володіння українською мовою обов’язкове, високий рівень володіння
    англійською мовою буде перевагою.

Більш детальна інформація знаходиться у Технічному завданні, що є невід’ємною частиною тендеру.

ПОДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ

Пропозиції приймаються до 23.59 28 січня 2021 року за електронною поштою i.kulikovska@r2p.in.ua

Ваша пропозиція буде розглянута протягом п’яти робочих днів. Про результати тендеру буде повідомлено окремо.


У разі виникнення запитань, Ви можете звертатися до Ірини Куліковської за електронною поштою i.kulikovska@r2p.in.ua.