На жаль, за вашим запитом нічого не знайдено, ви можете пошукати інше ключове слово, або звернутись до нас із вашим запитанням через форму зворотнього зв’язку
Запрошення до участі тендері з вибору івент-агенції або готелю для організації проведення форуму, яке включатиме проживання, харчування та оренду конференц-зали в готелі (Львів, Івано-Франківськ або Чернівці)
23 травня 2023
Шановні партнери!
Благодійна організація «БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «ПРАВО НА ЗАХИСТ» запрошує вас до участі тендері з вибору івент-агенції або готелю для організації проведення форуму, яке включатиме проживання, харчування та оренду конференц-зали. Для проведення заходу розглядаємо готелі в містах Львів, Івано-Франківськ або Чернівці з наявністю конференц-зали.
Детальна інформація і розклад наведені нижче:
21 червня
заїзд учасників (орієнтовно 14:00)
19:00 вечеря
22 червня
Сніданок для проживаючих в готелі
Оренда зали з 9:00 до 18:00
11:00-11:30 кава
13:00-14:00 обід
16:00-16:30 кава
18:00 вечеря
З 14:00 до 16:00 по можливості оренда додаткових 2 залів місткістю до 30-40 осіб для роботи в групах.
23 червня
Сніданок для проживаючих в готелі
Оренда зали з 9:00 до 18:00
11:00-11:30 кава
13:00-14:00 обід
16:00-16:30 кава
18:00 вечеря
З 14:00 до 16:00 по можливості оренда додаткових 2 залів місткістю до 30-40 осіб для роботи в групах
24 червня
Сніданок для проживаючих
Виїзд учасників (орієнтовно 12:00)
Проживання:
3 ночі (21.06-24.06.2023) на 100 осіб:
36 осіб – одномісні номери (36),
64 особи – двомісне поселення з окремими ліжками (32 двомісні номери).
Вимоги до конференц-зали:
велика конференц-зала (зі столами) для 100 осіб-резидентів дуже бажано у цокольному / напівпідвальному приміщенні,
можливість вільного пересування учасників приміщенням конференц-зали;
оснащення кондиціонером;
оснащення бездротовим інтернет-звʼязком;
оснащення фліпчартом з комплектуючими (папір, маркери);
оснащення проектором, екраном та колонками;
забезпечення учасників заходу питною водою впродовж двох днів заходу (забезпечення води в пляшках негазованої об’ємом 0.5 л по 100 пляшок на кожен день Форуму / можливість безкоштовного використання кулера з питною водою у вільному доступі);
Додаткові вимоги до організації харчування учасників:
кава-паузи щонайменше мають включати: чай (чорний та зелений), кава (розчинна), цукор, вершки (фасовані), печиво (в асортименті), булочки / круасани / бутерброди;
обіди щонайменше мають включати: першу страву (наприклад, суп / борщ) другу страву (наприклад, картопля + відбивна котлета + салат), чай, каву, хліб в асортименті;
вечері щонайменше мають включати: основну страву (наприклад, м’ясо / риба + гарнір), салат, хліб та напої (чай, кава) в асортименті.
Оплата буде здійснюватися за безготівковим розрахунком, частковою попередньою оплатою на юридичну особу або фізичну-особу підприємця, яка обов’язково не є платником ПДВ.
Просимо надати пропозицію, яка включатиме:
фото номерів, які ви пропонуєте, їх опис,
фото конференц-зали,
опис конференц-зали: розмір, розташування, кількість місць для сидіння, наявність вказаної апаратури та аксесуарів,
інформацію про розташування готелю,
меню харчування та кава-брейків (просимо запропонувати 1 варіант меню або кілька варіантів однакової загальної вартості харчування та включити цю вартість у вашу пропозицію),
цінову пропозицію, яка включає всі перелічені послуги, харчування, а також всі податки та збори,
умови оплати (відсоток попередньої оплати та післяплати),
реєстраційні документи вашої організації.
Рішення щодо результатів тендеру буде прийняте протягом п’яти робочих днів після завершення збору пропозицій. Тому просимо зберігати вашу пропозицію чинною протягом цього терміну.
У разі виникнення питань Ви можете звертатися до Анни Усової за електронною поштою [email protected] або за номером 067 867 16 37.
Нагадуємо, що пропозиції до тендеру приймаються виключно на адресу [email protected]